دانشگا‌هيان به عتبات عاليات اعزام می‌شوند

1 آبان 1387 ساعت 16:16

ستاد زيارت وزارت علوم، تحقيقات و فناوری از استادان، دانشجويان و كاركنان علاقه‌مند به اعزام به سوريه و عتبات عاليات خواست برای ثبت‌نام به دفاتر امور فرهنگی دانشگاه خود مراجعه كنند.


به گزارش خيمه، اين برنامه برای سومين بار در راستای ارتقای بُعد معنوی در ميان جامعه دانشگاهی و ارايه تسهيلات به فعالان آن صورت می‌گيرد.

دانشگاهيان علاقه‌مند به حضور در اين سفرها می‌توانند با دريافت فرم ثبت‌نام از دفاتر فرهنگی محل تحصيل خود، مدارك مورد نياز از قبيل گذرنامه بين‌المللی معتبر، سه قطعه عكس 4×3 و كپی‌شناسنامه خود را به مديريت فرهنگی سازمان مركزی واقع در تهران، خيابان انقلاب، چهار راه كالج، شماره 751، طبقه دوم ارسال كنند.

اعزام دانشگاهيان به سوريه و عتبات عاليات فقط از تهران صورت می‌گيرد و هزينه اين سفر معنوی نيز سه‌ميليون و 700هزار ريال است كه بايد به شماره حساب 11-855211 - 30-6158 يكی از شعب مؤسسه مالی اعتباری مهر به‌نام ستاد زيارت وزارت علوم، تحقيقات و فناوری واريز شود.

همچنين محدوديتی برای ثبت‌نام و اعزام به اين سفر وجود ندارد و علاوه بر اين ستاد زيارت وزارت علوم به دانشجويان علاقه‌مند نيز وام اعطا می‌كند.


کد مطلب: 3325

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/3325/دانشگا-هيان-عتبات-عاليات-اعزام-می-شوند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir