برگزاری پیش نشست‌های مبلغان اعزامی ماه محرم

4 شهريور 1397 ساعت 9:46


مدیر کل امور تبلیغی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به تشریح برنامه نشست های پیش از اعزام ماه محرم پرداخت و تصریح کرد: از ۱۲ شهریورماه بخشی از این نشست ها در مرکز همایش های غدیر قم برگزار خواهد شد. یکی از نشست هایی که در این روز برگزار خواهد شد، «تبیین ابعاد تمدن اسلامی» با ارائه حجت الاسلام والمسلمین الویری می باشد که توسط میز تمدن اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد و «ابعاد جنگ اقتصادی دشمن و تدابیر نظام جمهوری اسلامی» با ارائه آقامحمدی(عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی) تبیین می شود.
او با اشاره به گردهمایی مبلغان پیش از اعزام ماه محرم افزود: مراسمی در روز سه شنبه ۱۳ شهریورماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین منتظری(دادستان محترم کل کشور) با موضوع “نقش روحانیت در عرصه مقابله با آسیب های اجتماعی، تعمیق باورهای دینی و مقابله با نقشه های دشمن” و سخنرانی مخبر دزفولی(دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی) با موضوع “تبیین پیشرفت علمی کشور طی چهل سال اخیر” در مدرسه فیضیه قم برگزار خواهد شد.
کمال اظهار داشت: در روز چهارشنبه ۱۴ شهریورماه نشستی با حضور حجت الاسلام والمسلمین رفیعی با عنوان “نوآوری ها در ارائه محتوای تبلیغی” برگزار می شود. در همین روز نشستی با عنوان “پاسخ به شبهات عاشورایی” با سخنرانی یکی از اساتید حوزه برگزار خواهد شد.
او به برنامه های آخرین روز از نشست های آموزشی ـ توجیهی مبلغان اعزامی ماه محرم پرداخت و گفت: در نهایت، در روز پنجشنبه ۱۵ شهریورماه ۹۷ نشست “تبیین ابعاد جنگ روانی دشمن و توفیقات جمهوری اسلامی” با حضور معاون بین الملل وزارت اطلاعات و نشست دیگری با موضوع “خدمات اجتماعی انقلاب اسلامی و نقش روحانیت در توسعه خدمات اجتماعی” با حضور فتاح(رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)) برگزار می شود
 


کد مطلب: 33375

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/33375/برگزاری-پیش-نشست-های-مبلغان-اعزامی-ماه-محرم

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir