امام جمعه ایلام:

پلیس در ماموریت بزرگ اربعین موفق بوده است

مهر , 22 مهر 1397 ساعت 10:48

امام جمعه ایلام با بیان اینکه نیروی انتظامی زحمت کشان جامعه هستند گفت: پلیس در ماموریت بزرگ اربعین موفق بوده است.


حجت الاسلام الله نور کریمی تبار عصر شنبه در جمع فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی استان اظهار داشت: اگر کسی بخواهد بدون روادید به مرز مراجعه کند، مسبب آسیب زدن و زحمت دادن به نیروی انتظامی می شود چرا که ۷۰ درصد ماموریت اربعین بر روی دوش نیروی انتظامی است.
وی گفت: در سنوات قبل پلیس در ماموریت بزرگ اربعین موفق بوده و امسال هم با وجود نیروهای خدوم و توانا رو سفید خواهد شد.
نمایند ولی فقیه در ایلام افزود: اگر کسی بخواهد بدون روادید از کشورخروج کند، چه به قصد زیارت و یا هر نیت دیگر ، بایستی نیروی انتظامی طبق قانون با او برخورد کند.
سردار نور علی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام نیز در این دیدار گفت: بسیار خوشحالیم شخصی برجسته، ایثار گر و خوشنام  به عنوان امام جمعه شهر ایلام از طرف مقام معظم رهبری(مدظله) منصوب شده است.
وی با اشاره به سخنان رهبری در خصوص همایش بزرگ اربعین حسینی(ع) در جمع بسیجیان که فرمودند«یک پدیده بزرگ در دنیای اسلام شکل گرفته است»، افزود: در سالهای گذشته میانگین دو میلیون و۳۰۰هزار نفر تردد از مرز مهران داشتیم که امسال هم پیش بینی می شود این حجم تردد شکل بگیرد.
وی در پایان با تشریح کردن ماموریت های نیروی انتظامی،اظهار داشت: پلیس، ماموریت های زیادی از جمله مبارزه با مواد مخدر ،قاچاق کالا،جرائم راهنمایی و رانندگی و ... دارد و از همه مهم تر تامین امنیت زائران در مراسم اربعین حسینی(ع)است.
 


کد مطلب: 33736

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/33736/پلیس-ماموریت-بزرگ-اربعین-موفق-بوده

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir