شب شعر «سلسله خورشید» در برج میلاد برگزار می شود

ایرنا , 14 آبان 1397 ساعت 8:16

مدیرعامل برج میلاد اعلام کرد: شب شعر 'سلسله خورشید' به مناسبت روزهای پایانی ماه صفر و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، امام رضا (ع) و رحلت رسول اکرم (ص) در این برج برگزار می شود.


علی درویش پور گفت: این شب شعر با حضور شاعران برتر دینی کشور و شعرخوانی تعدادی از شاعران جوان روز سه شنبه 15 آبان ماه در سالن سعدی مرکز همایش های برج میلاد برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در این مراسم شاعران برجسته ای همچون استاد علی موسوی گرمارودی، مرتضی امیری اسفندقه، سعید بیابانکی، محمدعلی مجاهدی، احمد علوی، قاسم صرافان، سید محمدجواد شرافت، مجید لشکری، حسین زحمتکش، حسین طاهری و علی مشهوری حضور خواهند داشت.
درویش پور یادآور شد: در حاشیه این مراسم همچنین از کتاب 'همنفس وحی' که از مجموعه آثار تقدیمی شاعران ولایی به حضرت خدیجه (س) است نیز رونمایی شود.
براساس این گزارش کتاب هم نفس وحی مجموعه اشعاری است که شاعران دینی در چهار دوره سوگواره شعر ام البنین حضرت خدیجه (س) که در برج میلاد برگزار شده بود به ایشان تقدیم کرده بودند.
به گزارش ایرنا همچنین روابط عمومی برج میلاد اعلام کرده است که این مجموعه همزمان با شهادت امام حسن مجتبی (ع)، امام رضا (ع) و رحلت رسول اکرم (ص) در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 16 و 17 آبان ماه تعطیل است و پذیرای بازدیدکنندگان نخواهد بود.
ساعت بازدید از مجموعه یادمان ملی ایرانیان در روز سه شنبه 15 آبان ماه تا ساعت 17 خواهد بود و پس از این ساعت امکان بازدید وجود ندارد.
براساس این گزارش شهروندان می توانند از روز جمعه 18 آبان ماه از ساعت 9 صبح الی 21 از یادمان ملی ایرانیان در پایتخت طبق روال معمول گذشته دیدن کنند.


کد مطلب: 33887

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/33887/شب-شعر-سلسله-خورشید-برج-میلاد-برگزار-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir