قرآن تنها نسخه شفا بخش بشریت است

17 آذر 1386 ساعت 14:47

رييس اداره تبليغات اسلامي سوادكوه گفت: قرآن در زندگي مسلمانان نقش مهم و اساسي داشته و تنها نسخه نجات بخش بشريت است.


به گزارش خیمه، رئيس اداره تبليغات اسلامي سوادكوه در بازدید از مركز قرآني مردمي خاتم‌النبيين (ص) شيرگاه با اشاره به اهميت فعاليت‌هاي قرآني در آموزه‌هاي ديني گفت: قرآن در زندگي مسلمانان نقش مهم و اساسي داشته و تنها نسخه نجات بخش بشريت است.

حجت الاسلام رضا ذاكري افزود: صدمات و آسيب‌هاي كم توجهي و سهل‌انگاري در حوزه برنامه‌هاي قرآني هرگز قابل جبران نيست‌، امروز وجه بارز مظلوميت فرهنگي، مربوط به عدم توجه جدي به آموزه‌هاي ديني خصوصا مباحث قرآني است.

ذاكري با انتقاد از كم توجهي و مماشات برخي از مراكز آموزشي و فرهنگي نسبت به آموزش قرآن كريم تصريح كرد، متاسفانه قرآن كريم در برخي مراكز آموزشي به‌صورت ضعيف تدريس مي‌شود درحالي كه براي فراگير كردن آموزه‌هاي قرآني بايد آموزش را در مركز فعاليت‌هاي علمي و تربيتي قرار دهيم.

رئيس اداره تبليغات اسلامي سوادكوه از مربي و مسئولان مركز قرآني مردمي شيرگاه از برگزاري كلاس‌هاي مختلف قرآن در اين مركز تجليل كرد و در جلسه مشترك مربيان و مسئولان اين مركز با آنها به بحث و تبادل نظر پرداخت. 

بنابرگزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي مازندران، مركز قرآني خاتم‌النبيين (ص) شيرگاه با 40 قرآن‌آموز و 5 مربي در زمينه قرائت سطح يك و دو و مفاهيم قرآن كريم فعاليت مي‌كند.




کد مطلب: 340

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/340/قرآن-تنها-نسخه-شفا-بخش-بشریت

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir