عباس خامه یار:

نیازمند استفاده از ابزارهای جدید برای معرفی اسلام به غرب هستیم

مهر , 6 آذر 1397 ساعت 8:57

معاون بین الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: مشکل اصلی جهان اسلام این است که چهره مناسبی در جهان غرب ندارد و دشمنان ما را به عنوان تروریست معرفی کرده اند.


عباس خامه یار، معاون بین الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور در کمیسیون مساعی حمیده که چهارم آذرماه همزمان با دومین روز از  سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در هتل آزادی تهران برگزار شد اظهار کرد: مقاومت هراسی یکی از اقدامات دشمنان است و متاسفانه میخواهند جهان را از مقاومت، شیعه و انقلاب اسلامی بترسانند و اینکار توسط دشمنان اسلام انجام میشود.
وی ادامه داد: باید راهی برای گفت و گو با غربی ها پیدا کرده و دیدگاه آنان نسبت به اسلام و مسلمانان تغییر دهیم.
خامه یار اضافه کرد: در سالگرد ارسال پیام مقام معظم رهبری به جوانان غربی باید عرض کنم که اینکار اقدامی مناسب و کاری نو مخصوصا برای مقابله با تروریسم و تحلیل دلایل شکل گیری تروریسم در جهان مخصوصا فرانسه بود.
معاون امور بین الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اظهار کرد: مسئله اصلی در این نامه، تاکید بر وظیفه جوانان نخبه بود که حتما تاثیر خود را در مسائل جهانی خواهند داشت. همچینین این نامه نوع گفت و گوی ما و دیدگاه ما نسبت با غرب را تشریح کرد.
وی افزود: مشکل اصلی جهان اسلام این است که چهره مناسبی در جهان غرب ندارد و دشمنان ما را به عنوان تروریست معرفی کرده اند بنایراین باید از ابزارهای جدید همانند شبکه های اجتماعی برای تغییر نگرش آنها استفاده کنیم.
خامه یار در پایان گفت: یکی دیگر از مشکلات ما وجود حکام غیرعادل در جهان اسلام است بنابراین باید در این زمینه هم تلاش های لازم مخصوصا توسط این کنفرانس انجام دهیم.
 


کد مطلب: 34078

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/34078/نیازمند-استفاده-ابزارهای-جدید-معرفی-اسلام-غرب-هستیم

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir