تمدید مهلت ارسال اثر به دومین سوگواره اربعین در آیینه‌ی رسانه

ایسنا , 7 آذر 1397 ساعت 11:21

دبیر اجرایی دومین سوگواره اربعین در آیینه‌ رسانه از تمدید زمان ارسال اثر به این سوگواره تا 30 آذر خبر داد .


«رضا رستمی» ضمن قدردانی از استقبال گسترده اصحاب رسانه‌ی استان‌های خوزستان، کرمانشاه و ایلام از دومین سوگواره اربعین در آیینه‌ی رسانه اظهار کرد: با درخواست اصحاب رسانه‌ی سه استان، و بنا به تصمیم شورای سیاستگذاری سوگواره مهلت ارسال آثار به این رویداد فرهنگی تا 30 اذر تمدید  شد .
وی با بیان اینکه  استقبال از دومین سوگواره تاکنون، نسبت به سوگواره اول بیشتر بوده است، گفت: استقبال قابل قبول اصحاب رسانه‌ نویدبخش برگزاری موفق این سوگواره است .
دبیر اجرایی دومین  سوگواره اربعین در آیینه‌ی رسانه از علاقمندان خواست آثار  خود را به آدرس الکترونیکی sougvare.arbaein@gmail.com بر اساس ضوابط سوگواره که در فراخوان آمده است ارسال کنند .
رستمی با بیان اینکه  آثار ارسالی باید در بازه زمانی ابتدای مهرماه ۱۳۹۶ تا پایان آبان ماه ۱۳۹۷ در مطبوعات محلی و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی استان‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان منتشر شده باشند، پیش‌بینی کرد اختتامیه‌ی سوگواره در ایام فاطمیه در دی‌ماه برگزار شود .
محورهای سوگواره شامل «اربعین و دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی ایران» ، «اربعین و انسجام اسلامی» ، «اربعین، امنیت و توسعه پایدار منطقه» ، «اربعین در مسیر تاریخ» ، «اربعین، عزت طلبی و آزادیخواهی» ، «اربعین، ایثار و شهادت» ، «اربعین، امر به معروف و نهی از منکر» ، «اربعین و نماز» و «اربعین و گردشگری مذهبی» است .
زمینه‌های رقابت سوگواره در بخش‌های گزارش، مصاحبه و گفت‌وگو، مقاله، سرمقاله، یادداشت، عکس و طرح، خبر  و تیتر است.
 


کد مطلب: 34105

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/34105/تمدید-مهلت-ارسال-اثر-دومین-سوگواره-اربعین-آیینه-ی-رسانه

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir