تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۸۷ ساعت ۱۲:۲۷
۰
کد مطلب : ۳۴۱۵
در اسفندماه؛

اولين جشنواره محتواي ديجيتالي رضوي برگزار مي‌شود

اولين جشنواره محتواي ديجيتالي رضوي برگزار مي‌شود
به گزارش خيمه، اين جشنواره با هدف شكوفايي علمي، فرهنگي و هنري، ترويج تفكر اسلامي و رضوي، تقويت نوآوري و ايده‌پردازي‌ها در پرتو باورها و ارايه محصولات متنوع ديجيتال با محوريت محتوايي مشخص برگزار مي‌شود.

نرم‌افزار چند رسانه‌اي، پايگاه‌هاي اينترنتي و وبلاگ، نرم‌افزارهاي تلفن همراه، بازي‌هاي رايانه‌اي و هنرهاي ديجيتالي از جمله بخش‌های اين جشنواره هستند.

در بخش «جوان شيعه» جشنواره محتواي ديجيتالي رضوي، موضوعاتی از قبيل جوان و زندگي مطلوب، جوان و آينده‌نگري، جوان و پرسش‌گري ديني و در بخش «رضوي» نيز محورهاي سنت و سيره حضرت رضا(ع) «تحليل و برداشت»، احاديث حضرت رضا(ع)، تاريخ و جغرافيا و دوران حيات حضرت رضا(ع) و محتواي مرتبط با فرهنگ رضوي بررسی می شود.

علاقه‌مندان مي‌توانند طرح اوليه توليدات محتوايي و نرم‌افزاري خود را تا تاريخ 20 آبان ماه، مصادف با ميلاد حضرت ثامن‌الحجج امام رضا(ع)، با مراجعه به آدرس http://www.ec-razavi.ir به دبيرخانه اين جشنواره ارسال كنند.

داوري اوليه آثار 25 آبان ماه انجام می‌شود و آثار برگزيده از سوي داوران، توسط مجري جشنواره مورد حمايت فني و محتوايي قرار مي‌گيرند.

اولين جشنواره محتواي ديجيتالي رضوي، به همت مؤسسه خدمات مشاوره‌اي، جوانان و پژوهش‌هاي اجتماعي آستان قدس رضوي، 25 اسفند سال جاري در مشهد برگزار مي‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما