مداحان زنده نگه دارنده فرهنگ عاشورايي هستند

28 آذر 1386 ساعت 19:16

نماينده ولي فقيه در گيلان و امام جمعه رشت گفت : مداحان زنده نگه دارنده فرهنگ عاشورايي هستند و با شعر و مصيبت خودشان دلها را متوجه اهل بيت (ع) مي کنند .


به گزارش خیمه، نماينده ولي فقيه در گيلان و امام جمعه رشت  در جمع اعضاء کانون مداحان شهر رشت گفت: مداحان باید در مراسم عزاداری از به کار بردن اشعار نادرست بر حذر باشند و همچنین نسبت به توطئه هاي دشمنان براي انحراف در فرهنگ مداحي ها هوشيار باشند.  

آيت الله قرباني با بيان اينکه سيد الشهداء (ع) آغاز حرکت آفرين انقلاب هاي ظلم ستيز بشريت است اظهار داشت : امروز استکبار جهاني از هيچ فرهنگي به اندازه فرهنگ تشيع هراس ندارد .

نماینده ولی فقیه در استان گیلان همچنين با يادآوري اهميت کار مداحان در زنده نگه داشتن فرهنگ اهل بيت (ع) بر لزوم رسيدگي به مشکلات و ساماندهي اين قشر از جامعه تاکيد کرد.  

همچنین در این مراسم حجت الاسلام والمسلمين جمال ياري رییس سازمان تبلیغات استان گیلان از بيمه 70 نفر از روحانيون استان در آينده نزديک، شناسايي بيش از 370 مداح و تشکيل کارگاههاي آموزشي براي غنا بخشيدن به مداحي و دوري از خرافات از طريق اداره کل تبليغات اسلامي گيلان خبر داد


کد مطلب: 342

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/342/مداحان-زنده-نگه-دارنده-فرهنگ-عاشورايي-هستند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir