لازمه بهره گیری از تریبون مداحی جهت تحکیم پایه های اسلام

15 دی 1397 ساعت 15:32

حجت الاسلام صفی یاری خطاب با مداحان خواستار بهره گیری از تریبون مداحان برای تحکیم پایه های اسلام و ستون های انقلاب و نظام شد.


حجت الاسلام صفی یاری امروز در جمع مداحان زنجان با اشاره به اینکه به کوری چشم دشمنان خورشید انقلاب اسلامی هرگز غروب نخواهد کرد، گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقتضائاتی دارد که لازم است مورد توجه قرار گیرد.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان به توطئه های دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: هریک از ما در قبال کوتاهی در مورد هدایتگری و روشنگری جامعه بالاخص جوانان مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم.
 
حجت الاسلام صفی یاری به ضرورت بهره گیری مداحان از تریبون ها برای ترویج اسلام ناب محمدی تاکید کرد و گفت: مداحان باید از این تربیون ها جهت تحکیم ستون های اسلام انقلابی و نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک کنند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار داشت: دشمن با توطئه های گوناگون سعی در ضربه به نظام اسلامی دارد اما چهل سال است با مقاومت سرسختانه مردم و درایت حکیمانه رهبری نظام به هدف خود نرسیده و از این پس هم نخواهد رسید.
 
وی گفت: فتنه 88 و درس های بزرگ برای همه و مخصوصا جامعه مداحی دارد که اگر در بصیرت افزایی و معرفت افزایی کوتاهی کنیم به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی سیلی خواهیم خورد .
 
حجت الاسلام صفی یاری در پایان حماسه 9 دی را حماسه جاودانه ملت ایران خواهد و افزود: دشمنان اسلام ناب و فتنه گران بدانند خورشید انقلاب اسلامی هرگز غروب نخواهد کرد
 


کد مطلب: 34467

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/34467/لازمه-بهره-گیری-تریبون-مداحی-جهت-تحکیم-پایه-های-اسلام

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir