دومین سوگواره شعر و مرثیه فاطمی در تبریز برگزار می شود

3 بهمن 1397 ساعت 13:56

دومین دوره سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز با حضور تعدادی از شاعران برجسته کشوری و همنوایی شعرای آیینی تبریز و مرثیه سرایی اهل بیت در تبریز برگزار می‌شود.


دبیر سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین دوره سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز با حضور تعدادی از شاعران برجسته کشوری و همنوایی شعرای آیینی تبریز و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در شهر تبریز برگزار می‌شود.
خادم آذریان با تشریح اهداف برگزاری این سوگواره گفت: شناخت بیشتر ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) بخاطر محوریت ایشان در اهل بیت پیامبر اکرم(ص) عمده هدف این سوگواره می‌باشد و کوشش خواهد شد در این محفل معارف ناب سیره ائمه معصومین(ع) به مشتاقان آن حضرت ارائه گردد.
وی افزود: معارف غنی و سرشار اهل بیت عصمت و طهارت(ع) باید همواره مورد توجه قرار گیرد که در این میان، شعر به عنوان رساترین ابزار برای انتقال صحیح و درست این معارف می‌باشد.
خادم آذریان اضافه کرد: هر اندازه شناخت این معارف و مفاهیم بیشتر باشد، زمینه سازی برای بهره‌مند شدن از چشمه جوشان رحمت و عنایت اهل بیت نیز بیشتر خواهد شد.
وی در مورد زمان برگزاری این سوگواره نیز گفت: دومین سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ۱۹ بهمن ماه شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در تبریز برگزار خواهد شد
 


کد مطلب: 34647

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/34647/دومین-سوگواره-شعر-مرثیه-فاطمی-تبریز-برگزار-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir