هیئت‌های مذهبی در صف اول مقابله با جنگ نرم دشمن قرار دارند

19 ارديبهشت 1401 ساعت 15:53

فرماندار بروجرد با بیان اینکه دولت برای غلبه بر مشکلات نیازمند همراهی ظرفیت‌های مردمی است، گفت: هیئت‌های مذهبی در صف اول مقابله با نبرد نرم دشمن قرار دارند.


به گزارش آرمان هیأت، مجید منعمی، فرماندار بروجرد در نشست با اعضای کانون مداحان، ذاکرین و شورای هیئت‌های مذهبی بروجرد که امروز، ۱۹ اردیبهشت‌ماه در اداره تبلیغات اسلامی بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: در بستر فرهنگ عاشورا و مکتب امام حسین(ع) رشد کرده‌ایم و به اینجا رسیده‌ایم، هر چه داریم از برکات حضور در مکتب اهل‌ بیت(ع) است.

وی با اشاره به ضرورت هم‌اندیشی و همگرایی در مواجهه با مشکلات موجود، افزود: امروزه عرصه جنگ تغییر کرده است و دشمن به‌وسیله به‌‌کارگیری شیوه‌های نوین و با تمسک به روش‌های نبرد نرم به‌دنبال تصرف اذهان و افکار از طریق اعمال فشارهای گوناگون اقتصادی و سیاسی است که در این عرصه، هیئت‌های مذهبی در صف اول مقابله با نبرد نرم دشمن در عرصه‌های مختلف اقتصاد، فرهنگ، سیاست و... هستند و در این راه رسالت خطیری را بر عهده دارند.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه دولت مردمی یعنی مردم در کنار مسئولان و با کمک و همفکری یکدیگر مشکلات را حل کنند، به کلام مقام معظم رهبری که فرمودند خرمشهرها در پیش است، اضافه کرد: همانند دوران دفاع مقدس، در عرصه نبرد امروز نیز دولت نیازمند همراهی ظرفیت‌های مردمی جهت غلبه بر مشکلات موجود است.

وی با اشاره به تصمیم دولت در اجرای طرح مردمی‌سازی نظام پرداخت یارانه، افزود: به‌‌منظور تأمین منافع مردم و بهبود وضعیت معیشتی آنها، دولت اقداماتی را در دستور کار دارد که به‌‌زودی جزئیات آن توسط رئیس‌جمهور به اطلاع مردم خواهد رسید.

معاون استاندار لرستان اظهار کرد: امید است با حفظ و حراست از آرمان‌های امام و انقلاب بتوانیم بستر مناسب رشد و تعالی را برای نسل آینده پایه‌گذاری کنیم.
انتهای پیام/


کد مطلب: 35079

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/35079/هیئت-های-مذهبی-صف-اول-مقابله-جنگ-نرم-دشمن-قرار

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir