در همایش جریان شناسی انحرافات مهدویت عنوان شد؛

با مدعیان ارتباط با امام زمان به شدت مقابله شود

1 دی 1386 ساعت 17:00

همایش جریان شناسی انحرافات مهدویت، دیروز در سالن شهید دهشور دانشکده علوم پایه دانشگاه تهران برگزار شد.


به گزارش خیمه، حجت الاسلام والمسلمین نصوری، معاون ارتباطات و تبليغات مركز تخصصي مهدويت شهر قم در این همایش به تشریح آسیب های تهدید کننده مهدویت پرداخت و گفت: «انتظار» یعنی حرکت و زمینه سازی برای ظهور. اما عده ای این زمینه سازی را، پر کردن ظلم و جور در جهان و عده ای آن را سکون و انجام ندادن هیچ کاری معنی می کنند.

وی گفت: باید در مقابل کسانی که وقت ظهور را پیش گویی می کنند، افراد و جریانات آخرالزمانی را با افراد و اتفاقات دوران معاصر تطبیق می دهند و همچنین کسانی که ادعای ارتباط با امام زمان (عج) دارند، به شدت ایستادگی و مقابله کرد. چون این افراد باعث ایجاد شک و بدبینی در مردم می شوند.

وی با اشاره به تاریخچه بوجود آمدن «بهاییت» و ارائه مستنداتی در رابطه با حمایت غرب و استعمارگران از فعالیت های آنان گفت: امروزه کشورهای استعمارگر سعی در ساختن دولت ها، تربیت نسل ها، فرهنگ سازی، ایجاد و رونق دادن مذاهب جدید و معرفی نحله های مطابق نظرشان در کشورهای اسلامی دارند.

وی افزود: به فرموده امام راحل (ره)، بهائیت یک مذهب نیست بلکه یک حزب است که استعمار انگلیس آن را ساخته است و اکنون جامعه بهائیت موجود در ایران، دستاویز خوبی برای کشورهای غربی در زمینه تضییع حقوق بشر در ایران است.

وی در پایان با تأکید بر وظیفه بسیار سنگین و حساس دولت و ملت جمهوری اسلامی، راه مقابله با این جریانات را، معرفت به امام، محبت به ایشان، اطاعت و فعالیت در راه آن حضرت دانست. 

بنابرگزارش آینده روشن در این همایش که از سوی نخستین جشنواره بین المللی آخرین منجی، کانون دانشجویی «خورشید می آید» دانشگاه تهران و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) برگزار شد، فیلم ها و مستنداتی از فعالیت گروه های بهایی در ایران و جهان و همچنین اعترافات مدعیان دروغین ارتباط با امام زمان (عج) به نمایش درآمد


کد مطلب: 351

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/351/مدعیان-ارتباط-امام-زمان-شدت-مقابله-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir