اجرای 10 هزار نفری «سلام فرمانده» در غرب تهران/5 خرداد؛ وعده اصلی در ورزشگاه آزادی

خبرگزاری فارس , 31 ارديبهشت 1401 ساعت 8:32

همخوانی سرود «سلام فرمانده» بناست روز پنجشنبه ۵ خرداد با حضور ابوذر روحی مداح اهل بیت(ع) و دهه‌ نودی‌ها و دهه هشتادی‌ها به همراه خانواده‌های‌شان در ورزشگاه آزادی برگزار شود.


 همخوانی سرود «سلام فرمانده» بناست روز پنجشنبه ۵ خردادماه با حضور ابوذر روحی مداح اهل بیت(ع) و دهه‌ نودی‌ها و دهه هشتادی‌ها به همراه خانواده‌هایشان در ورزشگاه آزادی تهران از ساعت ۱۷ برگزار شود.
همخوانی این سرودها در روزهای اخیر در شهرهای مختلف کشور اعم از مشهد، اصفهان، قم و ... انجام شده و در تهران نیز از روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه در منطقه ۲۲ تهران کنار دریاچه چیتگر، قطعه ۴۰ بهشت زهرا، اسلامشهر و روز جمعه در نمایشگاه کتاب در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شده است.


اجرای ۱۰ هزار نفری سرود «سلام فرمانده» در منطقه ۲۲ تهران را اینجا مشاهده کنید:
 
شعر سرود «سلام فرمانده» اثر سیدمهدی بنی‌هاشمی لنگرودی است که اخیرا سرود «رفیق شهیدم» را سروده و ابوذر روحی آن را با کودکان همخوانی کرده است.
سرود سلام فرمانده حتی بُعد بین‌المللی هم پیدا کرده و در پاکستان و لبنان هم همخوانی شده و به زبان آذری هم در کشورمان تولید شده است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 35211

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/35211/اجرای-10-هزار-نفری-سلام-فرمانده-غرب-تهران-5-خرداد-وعده-اصلی-ورزشگاه-آزادی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir