سلسله نشست‌های تخصصی «میراث الاهیاتی امام علی بن موسی الرضا(ع)» برگزار می شود

شفقنا , 16 خرداد 1401 ساعت 16:37

سلسله نشست‌های تخصصی میراث الاهیاتی امام علی بن موسی الرضا علیه السلام مقارن با دهه کرامت برگزار می شود.


بر اساس این گزارش نشست «نبوت در معارف رضوی» با سخنرانی آیت الله نجم‌الدین طبسی در روز دوشنبه ۱۶ خرداد و نشست «امامت در معارف رضوی» با سخرانی حجت الاسلام والمسلمین قیس‌العطار در روز سه شنبه ۱۷ خرداد، نشست «مواجهه امام رضا علیه السلام با جریان‌های کلامی معاصر» با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدتقی سبحانی در روز چهارشنبه ۱۸ خرداد، نشست «معاد در معارف رضوی» با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید پارسانیا در روز پنجشنبه ۱۹ خرداد و نشست «توحید در معارف رضوی» با سخنرانی دکتر امداد توران در روز شنبه ۲۱ خرداد در قم، خیابان معلم، روبروی کوچه ۱۲، مجتمع فرهنگی حضرت فاطمه معصومه (س)، المرکز الإسلامی للدراسات الاستراتیجیه (وابسته به عتبه مقدسه عباسیه) برگزار می شوند.
لازم به ذکر است  این نشست ها با همکاری عتبه عباسیه با آستان قدس در ساعت ۱۸ الی ۲۰ برگزار می شوند. علاوه بر آن در اینستاگرام و آپارات با آدرس های instagram.com/icssiran و aparat.com/icssiran/live به صورت آنلاین پخش خواهند شد.


کد مطلب: 35336

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/35336/سلسله-نشست-های-تخصصی-میراث-الاهیاتی-امام-علی-بن-موسی-الرضا-ع-برگزار-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir