نشست تخصصی رسانه و فرهنگ دینی در اردبیل

سایت نهضت سازمان تبلیغات اسلامی , 7 تير 1401 ساعت 8:19

نشست تخصصی رسانه و فرهنگ دینی با محوریت اقتضائات تبلیغ گفتمان‌ساز دینی در عرصه جهاد تبیین در اردبیل به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و گرامی داشت هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، نشست نشست تخصصی رسانه و فرهنگ دینی با محوریت اقتضائات تبلیغ گفتمان‌ساز دینی در عرصه جهاد تبیین با حضور فعالان رسانه و فضای مجازی در محل سالن اجتماعات مدرسه صدرای اردبیل برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام قاسم جعفرزاده مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در خصوص رویکردها و ظرفیت های تبلیغ نوین در عرصه ی فرهنگ دینی و دکتر محمد سیمزاری از اساتید دانشگاه در خصوص تبیین رویکردهای دینی فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی در جهت تحقق گام دوم انقلاب و دکتر اسحاق رسولی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشگر رسانه، در خصوص بررسی و تحلیل جریان‌ها رسانه ای معاند با فرهنگ دینی و انقلابی در عرصه ملی و بین الملل به سخنرانی پرداخته و به سوالات مخاطبین پاسخ دادند.
در ادامه با اهدای لوح سپاس و هدایایی از مسئولین خبرگزاری های فعال در حوزه فرهنگ دینی، خبرنگاران و روحانیون فعال رسانه از سوی تبلیغات اسلامی اردبیل تجلیل شد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 35559

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/35559/نشست-تخصصی-رسانه-فرهنگ-دینی-اردبیل

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir