مطالبه‌گری تشکل‌های مردمی، نهادینه شود

20 تير 1401 ساعت 18:37

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان: مطالبه گری توسط مسئولین تشکل های مردمی و خصوصاً مسئولین موسسات و خانه‌های قرآنی در برنامه‌های فرهنگی و دینی باید نهادینه شود.


حجت‌الاسلام محمدابراهیم مولازاده راد رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان در نشستی که با مسئولین مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان دهگلان که در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار گردید ضمن تشکر از زحمات مسئولین مؤسسات و خانه های قرآنی، اظهار داشت: مطالبه گری باعث تقویت و ارتقای فکری و فرهنگی شده و در کارهای فرهنگی و دینی یک ضرورت است.
حجت الاسلام محمد ابراهیم مولازاده راد افزود: مطالبه گری در کارها و برنامه‌های فرهنگی و دینی یک ضرورت و نیاز است و اگر به نحو شایسته و صحیحی انجام گیرد شاهد ارائه طرح‌ها و راهکارهای بهتر فرهنگی و قرآنی خواهیم بود.
وی همچنین عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی است برخاسته از متن مردم و مسئولین تشکل‌ها و موسسات قرآنی و دینی نیز بصورت شفاف و منطقی مطالبات فرهنگی و درخواست‌های حمایت خویش را مطرح نموده و مسئولین امر نیز باید نسبت به پیگیری مطالبات تا اخذ نتیجه اقدام نمایند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان در ادامه گفت: آن دسته از افرادی که مطالبه‌گری می‌نمایند حتماً باید معضلات و مشکلات پیش روی کار فرهنگی و دینی را بدرستی بشناسند سپس آن‌ را به شیوه اصولی بیان و راهکارهای لازم را نیز ارائه نمایند.
وی در پایان افزود: برنامه‌ریزان و کارگزاران فرهنگی نیز باید به نوبه خود مسئولانه و مجاهدانه نسبت به انجام و پیگیری مطالبات اقدام نمایند و خودِ مطالبه گری حتماً باید تبدیل به یک گفتمان سازنده در بین تشکل های مردمی و مؤسسات قرآنی شود و حتماً باید به این نکته توجه داشته باشیم که مطالبه گری آثار و فاید بسیار زیادی دارد و باعث رشد و ارتقای برنامه های فرهنگی و دینی به لحاظ محتوایی می‌شود.


کد مطلب: 35743

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/35743/مطالبه-گری-تشکل-های-مردمی-نهادینه-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir