ساماندهی هیئت های عزاداری گچساران ضروری است

خبرگزاری شبستان , 21 تير 1401 ساعت 17:31

دبیر شورای فرهنگ عمومی گچساران با اشاره به اینکه برخی هیئت های مذهبی دست به بدعت می زنند گفت: ساماندهی هیئت های عزاداری این شهرستان ضروری است.


«اورنگ نارکی» در نشست فرهنگ عمومی گچساران، گفت: بدعت در آیین های عزاداری حسینی، آسیبی است که باید پیشگیری از آن مورد توجه مسئولان باشد.
 
دبیر شورای فرهنگ عمومی گچساران، با یادآوری اینکه بخش عمده ای از بدعت ها در نمایش های تعزیه خوانی صورت می گیرد، اظهار کرد: نسخه ای از تعزیه پیش بینی شده در آیین های دینی، باید در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی قرار گیرد.
 
امام جمعه گچساران نیز در این نشست گفت: آیین های ماه محرم به عنوان پرشورترین سوگواره های دینی در این شهرستان نیازمند برنامه ریزی دقیق تری برای ترویج مکتب اباعبدالله (ع) است.
 
«حجت الاسلام  حجازی» با اشاره به در پیش بودن عید غدیر عنوان کرد: جشن این عید بزرگ اسلامی به صورت پرشور و با رعایت شئونات اسلامی برگزار شود.
 
در ادامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گچساران، بیان کرد: برای کاهش پدیده بدحجابی برخی افراد در جامعه باید چاره اندیشی شود.
 
«حجت الاسلام خادمی»، خاطر نشان کرد: فعالیت یک نفر به عنوان خواننده و در عین حال مداح اهل بیت (ع)، از آسیب هایی است که باید شورای فرهنگ عمومی، درباره آن چاره اندیشی کند.


کد مطلب: 35770

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/35770/ساماندهی-هیئت-های-عزاداری-گچساران-ضروری

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir