تله‌فيلم «چراغ روشن، چراغ خاموش» توليد مي‌شود

روزنامه رسالت , 8 بهمن 1387 ساعت 14:54

تله‌فيلم «چراغ روشن، چراغ خاموش» به مناسبت ايام اربعين به كارگرداني حسين تبريزي در دست توليد است.


به گزارش خيمه، پروژه تله‌فيلم «چراغ روشن،‌چراغ خاموش» که براي پخش از شبکه سوم سيما در ايام اربعين حسيني در نظر گرفته شده است، در لوكيشني واقع در تهران كليد خورده است.

فيلمنامه اين تله‌فيلم که در ژانر پليسي ـ اجتماعي است، توسط بابك كايدان نگاشته شده است و به روايت بخشي از زندگي چند مرد جوان مي‌پردازد كه هركدام از آنها به نحوي با وقايع داستان پيوند مي‌خورند و محوريت موضوع به ايام محرم و اربعين حسيني برمي‌گردد.

موضوع محوري فيلمنامه در حقيقت بيان‌كننده تأثير ايمان و اعتقاد و خصوصا تأثير ايام سوگواري اباعبدالله(ع) در تحول جوانان است و همين تأثيرات است كه باعث مي‌شود شخصيت‌هاي جوان داستان با انگيزه‌هاي متفاوت به گونه‌اي جالب و تصادفي سرانجام به نقاط مشتركي برسند و دچار تحولاتي گردند.

از بازيگران اصلي اين فيلم مي‌توان به سياوش طهمورث، كيهان ملكي، رامتين خداپناهي، مهدي اميني‌خواه و محمود مقامي اشاره كرد.

از ديگر عوامل این پروژه می‌توان به رضا نظری‌نیا، صدابردار، هوشنگ غفوری، مدیر تصویربرداری، اشکان عسگری، طراح گریم، سیدحسین عالی‌نژاد، طراح صحنه و لباس، بهارک فرامرزی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، لیلا امامی روابط عمومی و سعید علیجانی مدیر تولید اشاره کرد.


کد مطلب: 3706

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/3706/تله-فيلم-چراغ-روشن-خاموش-توليد-مي-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir