داوران جشنواره منطقه‌ای «شعر تركی و سيره علوی» زنجان معرفی شدند

29 آبان 1387 ساعت 14:29

داوران جشنواره منطقه‌ای «شعر تركی و سيره علوی» زنجان كه به همت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، معرفی شدند.


به گزارش خیمه، جشنواره «شعر تركی و سيره علوی» با هدف اشاعه و ترويج سيره نبوی شناسايی، معرفی و تجليل از پديدآورندگان آثار ادبی مرتبط با سيره نبوی و علوی در سه بخش نوجوانان 10 تا 18 سال، جوانان 19 تا 30 سال و بزرگسالان 30 سال به بالا برگزار می‌شود.

استادان ولی‌اله كلامی‌فرد، سيد غزت‌اله حری زنجانی و محب‌علی قنبری داوری 150 اثر ارسالی به دبيرخانه اين جشنواره را بر عهده دارند.

زندگی و سيره خاندان نبوت و امامت، صفات و مناقب خاندان نبوت و امامت، فضائل و كرامات خاندان نبوت و امامت و جلوه‌های فرهنگ نبوی و علوی (علم، رأفت، زيارت، شفاعت) محورهای اين جشنواره است.

هنرمندانی از استان‌های آذربايجان‌غربی، آذربايجان‌شرقی، اردبيل، همدان، قزوين، اراک، اصفهان، گلستان، گيلان و زنجان در اين جشنواره شركت كرده‌اند.

مهلت ارسال آثار به اولين جشنواره منطقه‌ای «شعر تركی و سيره علوی» زنجان، روز پنجشنبه 25 مهرماه پايان يافت و اختتاميه اين جشنواره و تجليل از برگزيدگان 2 آذر سال ‌جاری در سالن سهروردی زنجان برگزار می‌شود.


کد مطلب: 3778

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/3778/داوران-جشنواره-منطقه-ای-شعر-تركی-سيره-علوی-زنجان-معرفی-شدند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir