خطيب جمعه مسجد امام حسين (ع) در کويت:

مسلمانان خود را برای ظهور امام عصر آماده کنند

خبرگزاری رسانيوز , 18 آذر 1386 ساعت 17:15

حاج صالح جوهر با اشاره به تحقق برخي از نشانه هاي ظهور امام زمان (عج) خواستار آمادکي روحي و معنوي مسلمانان براي اين تحول عظيم جهاني شد.


به گزارش خیمه، حاج صالح جوهر خطيب مسجد امام حسين (ع) در کويت با اشاره به تحقق برخي نشانه هاي ظهور امام زمان (عج) در عصر حاضر همچون پيروزي انقلاب اسلامي در ايران و دلاوريهاي مرداني که در نزديکي شهر مقدس قدس با دشمنان اسلام مي جنگند و نيز پيروزي رزمندگان حزب الله لبنان از شيعيان خواست كه بيش از گذشته خود را براي ياري حضرت قائم(عج) آماده كنند. 

وي با بيان اينکه مسلمانان جهان بايد با اقدامات فرهنگي مناسب خود را براي اين تحول عظيم جهاني مهيا کنند تصريح کرد: براي اينکه خود را در جمع ياران امام ببينيم بايد به تعاليم و رهنمودهاي اسلامي به درستي و دقت عمل کنيم و بدانيم كه براي انجام اين کار فرصت کافي در اختيار ما قرار دارد. 

خطيب جمعه مسجد امام حسين (ع) كويت افزود: کسي که براي ظهور امام زمان (عج) دعا مي کند، اما در عمل رفتار او با ديدگاههاي مستکبرين و ظالماني همچون آمريکا همخواني دارد دشمن امام(عج) و يار و ياور بدخواهان آن حضرت است. 

وي در پايان با دعوت از همه مسلمانان براي انجام گوشه اي از آنچه امام زمان (عج) براي تحقق آن ظهور خواهد کرد گفت: اولين گام اين است که به خود ظلم نکنيم و با کارهاي نا مناسب در حق خويش امام زمان را از خود نرجانيم، چراكه نامه عمل همه انسانها در هفته دو بار خدمت آقا عرضه مي شود.


کد مطلب: 411

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/411/مسلمانان-خود-ظهور-امام-عصر-آماده-کنند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir