در ایام محرم؛

«کومپاس» از شبکه سحر پخش می‌شود

5 دی 1387 ساعت 11:07

ویژه‌برنامه‌های برنامه پربیننده «کومپاس» به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم با عنوان «مکتب عاشورا»، از سیمای آذری شبکه جهانی سحر روی آنتن می‌رود.


به گزارش خیمه، این ویژه برنامه‌ها با رویکردی آیینی - مذهبی در کنار سایر برنامه های متنوع ترکیبی و نمایشی که فراخور این ایام در سیمای آذری شبکه جهانی سحر تهیه شده، به تبیین و تشریح تاثیرات عمیق نهضت و قیام عاشورا از ابعاد مختلف تاریخی، اجتماعی و سیاسی می‌پردازند.

عبدا... بحرالعلومی، کارشناس مجری برنامه زنده  «کومپاس»(قطب نما) در ایام محرم اجرای ویژه برنامه‌های «مکتب عاشورا» را هم برعهده خواهد داشت.

وی گفت: «از آنجایی که عشق به اهل بیت(ع) جزو لاینفک زندگی ایرانیان است و این عشق و ارادت در استان های آذری نشین جمهوری اسلامی ایران همواره با شوری حسینی همراه است، در این برنامه سعی خواهیم کرد تا از عشق و ارادت ایرانیان به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به ویژه حضرت سیدالشهدا(ع) و تاثیرات شگرف آن سخن بگوييم.»

 هم اکنون تمهیدات و هماهنگی‌‌های لازم در خصوص پیش تولید این برنامه که تهیه کنندگی آن را نوروز پورمند برعهده دارد، در حال انجام است که با آغاز ایام محرم (یعنی دهه اول و نیمه نخست دهه دوم ماه محرم) با قالب و ساختاری کاملا متفاوت علاوه بر شبکه جهانی سحر، به صورت زنده و همزمان از شبکه های استانی زنجان، اردبیل و ارومیه نیز پخش خواهد شد.

این در حالی است که سال گذشته نیز در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی این برنامه به طور مشترک از شبکه جهانی سحر و شبکه‌های استانی سبلان و اشراق پخش شد.


کد مطلب: 4230

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/4230/کومپاس-شبکه-سحر-پخش-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir