در فرهنگسرای فناوری اطلاعات؛

مسابقه «عاشورانویسی به روایت وبلاگ نویسان» برگزار می شود

12 دی 1387 ساعت 13:45

به مناسبت فرارسيدن ماه محرم و همزمان با ايام سوگواري سالار شهيدان، فرهنگسراي فناوری اطلاعات (IT) مسابقه سراسري «عاشورا به روايت وبلاگ نويسان» را برگزار مي کند.


به گزارش خیمه، اين مسابقه با محوريت عاشورا و ابعاد قيام امام حسين(ع) و در قالب هاي متعدد شعر، داستان، متن ادبي، خاطره، مقاله و گزارش برگزار مي شود و بخش ويژه آن نيز به خلق وبلاگ هاي صوتي تصويري (pod cast) اختصاص يافته است.

رشد و ترويج فرهنگ ديني بين وبلاگ‌نويسان در عرصه‌هاي مختلف و ايجاد فرصتي به منظور مطالعه و آشنايي بيشتر كاربران با ابعاد قیام امام حسین، ضرورت و فلسفه‌ي آن از جمله اهداف این مسابقه اعلام شده است.

به زبان فارسي بودن آثار و نگارش حداقل دو مطلب مرتبط با موضوع در وبلاگ، از جمله شرایط شرکت در این مسابقه است ضمن آنکه محدوديتي از نظر حجم، تعداد صفحات، استفاده از عكس و كارهاي گرافيكي براي آثار شركت‌كنندگان وجود ندارد.

فرهنگسرای فناوری اطلاعات همچنین به منظور آموزش علاقمندان با وبلاگ سازی و آشنایی با فضای آن اقدام به برگزاری کارگاه یک روزه وبلاگ نویسی کرده است.

این کارگاه به صورت رایگان و در روز شنبه، 14 دی ماه برگزار می شود و برای شرکت در آن لازم است تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه، 12 دی، با مراجعه به فرهنگسرای IT و یا تماس با شماره 66902144 ثبت نام کنند.

متقاضیان شرکت در مسابقه "عاشورانویسی به روایت وبلاگ نویسان" تا 29 دي ماه فرصت دارند که از طريق پست الكترونيك it@itfs.ir ثبت نام کنند.

برگزيدگان مسابقه طي مراسمي در 22 بهمن ماه معرفي و با اهداي لوح تقدير و جوايز ارزنده از آنان تجليل خواهد شد و مطالب برتر در سايت فرهنگسرا قرا داده خواهد شد.

علاقمندان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانند به آدرس www.itfs.ir مراجعه کنند.


کد مطلب: 4382

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/4382/مسابقه-عاشورانویسی-روایت-وبلاگ-نویسان-برگزار-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir