تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۸۶ ساعت ۲۰:۰۱
۰
کد مطلب : ۴۴
رييس هيئت مديره انجمن نمايش تعزيه‌خوانان خبر داد:

انجمن تعزيه‌خوانان مجوز فعاليت گرفت

انجمن تعزيه‌خوانان مجوز فعاليت گرفت

به گزارش خیمه، رييس هيئت مديره انجمن نمايش تعزيه‌خوانان با اعلام اين خبر به سايت ايران تئاتر گفت: حدود چهار سال قبل برای نخستين بار برای تاسيس انجمن نمايش تعزيه خوانان اقدام كرديم كه خوشبختانه پس از كوشش بسيار اين تلاش نتيجه داد.

داوود فتحعلی‌بيگی در ادامه افزود: در حال حاضر انجمن نمايش تعزيه خوانان متشكل از شش عضو اصلی هيئت مديره است كه عبارتند ا ز: عليرضا سعيدی، مرتضی صفاريان، لاله تقيان ، اسماعيل محمدی ، علاءالدين قاسمی، محمد رضايی سفيدانی،رجبعلی معينيان‌‌ و احمد عزيزی كه به عنوان اعضای‌ علی‌البدل در اين انجمن حضور دارند. 

وی در خصوص راه اندازی اين انجمن اظهار كرد:متاسفانه تعزيه دچار بازار آشفته شده و يكی از مهمترين اهداف تشكيل اين انجمن نيز سر و سامان دادن به امور تعزيه‌خوانان است.

فتحعلی بيگی خاطر نشان كرد: با توجه به اينكه پيش از اين نيز بخشی از جلسات ما در تماشاخانه سنگلج تهران داير می‌شد و محل مشخصی برای انجمن وجود نداشت ،فعلا تماشاخانه سنگلج تهران پايگاه انجمن است تا زمانی كه محل مشخصی را برای آن در نظر بگيريم. 

وی با اشاره به نبود موزه تعزيه افزود: از مدت‌ها قبل صحبت از داير شدن موزه تعزيه صحبت شده بود ولی با توجه به اينكه ما هنوز محل مشخصی نداريم در اين‌باره نمی‌توانيم اقدامی انجام دهيم جز اينكه در اين راه همكاری لازم را داشته باشيم.

رييس هيئت مديره انجمن نمايش تعزيه زمان عضو گيری را دی ماه سال جاری اعلام كرد و گفت: احتمالا از اواخر آذرماه و بطور قطع از اوايل دی ماه سال جاری به صورت رسمی عضو گيری اين انجمن آ‌غاز می‌شود و تعزيه‌خوانان برای عضويت در اين انجمن می‌توانند اقدام كنند.

نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما