یک مسوول فرهنگی:

هدف از قیام عاشورا اقامه عدل و جلوگیری از فساد است

20 آذر 1386 ساعت 15:51

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کازرون هدف از قیام عاشورا را اقامه به عدل و نماز و جلوگیری از فساد دانست.


به گزارش خیمه، اجلاس هيات مذهبي شهرستان کازرون بمنظور آمادگي در جهت برپايي هر چه با شکوهتر مجالس عزاداري ايام محرم روز گذشته با حضور کليه اعضا، تني چند از مسئولين، فرماندار، امام جمعه و سرپرست اداره تبليغات اسلامي در سالن باشگاه کشاورز اين شهرستان تشکيل شد. 

حجت الاسلام يداله اسلامي نژاد، سرپرست اداره تبليغات اسلامي کازرون در این مراسم طی سخنانی گفت: تلاش سازمان تبليغات اين است که هيات مستمر در طول سال و بدون وقفه برنامه داشته باشند.

وي با اشاره به اينکه يکي از خطرات جدي که هيات را تهديد مي کند غلو بعضي از مداحان در مداحي هايشان مي باشد افزود: اين مداحان با چنين غلوي در مقام ائمه اطهار(ع) مردم را به کفر مي کشانند.

حجت الاسلام اسلامي نژاد اظهاراميدواري کرد: متولان هيات به اين نکته اساسي توجه اساسي داشته باشند.

وي در ادامه گفت: از هيات خواهران اين انتظار هست که با برنامه ريزي مجالس خود را کيفيت بخشيده و موجبات جذب هر چه بيشتر خواهران در مجالس عزاداري را فراهم آورند بگونه اي که ديگر شاهد حضور بانوان تماشاچي در خيابانها نباشيم.

سرپرست اداره تبليغات اسلامي کازرون در پايان از کليه هيات درخواست کرد از مبلغيني که در اين ماه اعزام مي شوند کمال بهره مندي داشته باشند. 

بنابرگزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي فارس، وي با بيان اينکه افتخار مي کنيم که عزادار امام حسين(ع) هستيم تصريح کرد: اگر قيام عاشورا که همان اقامه به عدل و نماز و جلوگيري از فساد است براي فرزندانمان جا نيفتد عزاداري ما اصولي برگزار نشده است.


کد مطلب: 467

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/467/هدف-قیام-عاشورا-اقامه-عدل-جلوگیری-فساد

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir