تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۸۷ ساعت ۰۸:۳۷
۰
کد مطلب : ۴۷۸۲
مسئولیت‌ناپذیری سازمان حج‌وزیارت و بیمه‌گذاران؛

نماینده رئیس‌جمهور از مجروحان حادثه تروریستی کاظمین عیادت کرد

نماینده رئیس‌جمهور از مجروحان حادثه تروریستی کاظمین عیادت کرد
به گزارش خیمه، مسعود زرييافان پس از حضور در بيمارستان پيامبران تهران از وضعيت و حال عمومي علي‌اكبر رحماني، از مجروحان اين حادثه كسب اطلاع کرد.

این مجروح در اثر حادثه 15 دي كاظمين با مصدوميت شديدی از ناحيه پاي راست و دست چپ مواجه شد؛ بنا به گفته فرزند رحمانی، وی 16 دی به داخل كشور منتقل شد اما به دليل تعلل مسئولين بيمارستان شهر كرمانشاه در رسیدگی به وضعيت حادثه دیده، همراهان مجروح را با اتومبيل شخصي به يكي از بيمارستان‌هاي خصوصي تهران منتقل کردند

با این حال، به دليل امتناع بخش ICU این بیمارستان، وی به یکی از بيمارستان‌هاي دولتي انتقال داده می‌شود كه به دليل عفونت شديد پاي راست، بيمارستان مزبور، مبلغ 12 ميليون تومان بابت قطع پا مطالبه کرد.

در نهایت روز گذشته پس از انتقال مجروح مذكور به بيمارستان پيامبران و در جريان يك عمل جراحي پاي راست وی قطع شد؛ اما پزشكان هنوز احتمال بروز عفونت مجدد را به دليل اهمال در مداوا منتفی نمی‌دانند.

نماینده رئیس‌جمهور پس از عيادت از این مجروح، ضمن گفت‌وگو با تيم معالج، در جريان آخرین وضعيت درمان وی قرار گرفت و گزارشي را جهت رئيس جمهور تنظیم کرد.

 مسئولان سازمان حج و زيارت با سلب مسئولیت از خود در قبال مجروحان حادثه تروریستی کاظمین اظهار می‌دارند که هنگام اعزام زوار از آنها تعهد گرفته می‌شود که در صورت وقوع هرگونه حوادث این‌چنینی، مسئولیت آن برعهده زائر خواهد بود.

همچنین شرکت‌های بیمه گذار برای ایفای مسئولیت در چنین روزهایی طرف قرارداد قرار می‌گیرند و تأمین هزینه‌های درمان جزو وظایف آنها است.

اما شركت‌های بيمه‌گذار زائرين عتبات عاليات نیز از تقبل کامل هزينه‌هاي درمان امتناع مي‌ورزند و ادعا مي‌کنند بيمه زائران تا سقف 1،5 ميليون تومان و آن هم فقط تا 3 روز پس از بازگشت به كشور داراي اعتبار است.
مرجع : رجانیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما