در دانشگاه امام صادق برگزار می شود

همايش جريان شناسي انحرافات مهدويت

21 آذر 1386 ساعت 16:22

همايش «جريان شناسي انحرافات مهدويت، بررسي فرقه ها و گروه هاي ضاله» با همکاري مركز مطالعات راهبردي مهدويت دانشگاه امام صادق (ع) برگزار مي شود.


به گزارش خیمه، محمد رضا برزويي، مشاور طرح و برنامه نخستين جشنواره بين المللي آخرين منجي در خصوص برگزاری این همایش گفت: هجوم انديشه هاي التقاطي و انحرافي، شبهه افكني دشمنان و مخالفان و خرافه گرايي هاي عوامانه ، اين ضرورت را ايجاب مي کند كه دفاعي مؤثر و به دور از انفعال و ضعف در برابر اين جريان ها نسبت به انديشه مهدويت انجام گيرد. 

وي ادامه داد: ابعاد نويد بخش بالندگي و بلوغ اجتماعي و فكري در امت اسلامي و جامعه ايران، بيانگر حركتي اجتماعي براي تكامل و پيشرفت است كه بر اساس لزوم و ضرورت نياز به جهت دهي هاي صحيح از سوي خواص دلسوز جامعه دارد.
 
برزويي افزود: اين بيداري اسلامي كه با تهديد انديشه هاي خرافي و عرفان هاي دروغين و مكاتب انحرافي روبروست، فرصتي تاريخي و ضرورتي آشكار براي طرح انديشه هاي جان بخش مهدويت و الگوي انتظار سازنده را در اختيار مردم نهاده است به شرطي که معرفت خود را نسبت به راه راستين مهدويت از طريق برگزاري همايش هاي اين چنيني بالاتر بريم. 

بنابرگزارش برنا، سخنراني محمدرضا نصوري؛ معاون ارتباطات و تبليغات مركز تخصصي مهدويت شهر قم و همچنين پخش چند فيلم كوتاه از عملكرد بهائيان در روستاهاي ايران از برنامه هاي اين همايش است.

بنابرگزارش برنا، این همایش بیست و یکم آذر ماه از ساعت 19 الي 21 در سالن همايش هاي دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می شود.


کد مطلب: 491

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/491/همايش-جريان-شناسي-انحرافات-مهدويت

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir