سايت "امامت و مهدويت" بزودی در مشهد افتتاح می شود

سايت خبری قرآنی , 21 آذر 1386 ساعت 16:43

مسوول موسسه امامت و مهدويت در خراسان رضوی گفت: سايت "امامت و مهدويت" در تبيين مهدويت ناب به زودی در مشهد افتتاح می شود.


به گزارش خیمه، مسوول موسسه امامت و مهدويت، از آسيب شناسی تفكر مهدويت و پاسخ گويی به شبهات در اين زمينه به عنوان مهمترين اهداف راه اندازی سايت "امامت و مهدويت" نام برد.

حجت الاسلام سيد جعفر موسوی نسب با بيان اينكه مهمترين رسالت دانشمندان و متخصصين مباحث مهدويت دفاع از حريم تفكر شيعی است اضافه كرد: وجود فرقه های انحراف و ساخت فيلمهای هاليوودی آمريكا بر عليه تفكر مهدويت رسالت همه علما، هنرمندان، اصحاب رسانه و صدا و سيما را در اين زمينه مضاعف می كند.

وی با اشاره به تاليفات فراوان در زمينه مهدويت افزود: اين تاليفات بايد مورد تحقيق و بررسی و در جهت رفع شبهات مختلف در جامعه امروز و مخصوصاً قشر نوجوان و جوان مورد استفاده قرار بگيرد.

موسوی نسب با اشاره به سابقه فعاليت موسسه امامت و مهدويت از اوايل تابستان سال جاری در سطح استان خراسان رضوی مشهد هدف اين مركز را مهدويت ناب در خصوص تبيين و درستی احاديث موجود در اين زمينه و بررسی آنها عنوان كرد.

گفتنی است مركز تخصصی امامت و مهدويت شعبه خراسان رضوی زير مجموعه بنياد فرهنگی مهدی موعود (عج) و با همكاری حوزه علميه استان خراسان رضوی، انجمن های اسلامی مشهد، شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی مشغول به فعاليت است.


کد مطلب: 494

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/494/امامت-مهدويت-بزودی-مشهد-افتتاح-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir