سلمان رشدیِ دامن‌پوش:

اسلام را بايد با «زور» نابود كرد !!

اخبار شعیان , 21 آذر 1386 ساعت 18:08

خانم «آيان هیرسی علی ـ Ayaan Hirsi Ali» خواستار نابودی جهان اسلام از طریق اقدام نظامی شد.


به گزارش خیمه، آيان هیرسی كه يك ناشر و فعال اجتماعي اهل سومالی و ساكن هلند است و به دلیل دیدگاه‌های شدیدا ضد اسلامیِ خود به "سلمان رشدی دامن‌پوش" مشهور گرديده شده است، خواستار نابودی اسلام با استفاده از ابزارها و روش‌های نظامی شد. 

وی در پاسخ به اين سؤال که: «آیا منظور شما از اسلامی که باید هدف قرار بگیرد اسلام رادیکال است؟» پاسخ داد: «تمام اسلام باید هدف قرار بگیرد و تمام اسلام باید نابود شود!» وی ادامه داد: «در حال حاضر بحث در مورد صلح بیهوده است».

وقتي خبرنگار با تعجب از وی سؤال كرد: «این که می گویید که اسلام را باید شکست داد، آیا منظور شما این است که يك و نيم میلیارد مسلمان باید نابود شوند؟!» گفت: «ما در حال حاضر با اسلام درحال جنگ هستیم و جنگ حد وسط ندارد. برای نابودی اسلام می‌توان از راه‌های گوناگونی بهره‌برداری کرد؛ ابتدا باید از انتشار اسلام در غرب جلوگیری کرد زیرا مردم غرب در حال گرایش به اسلام هستند. باید آنها از قبول اسلام بازداشته شوند؛ زیرا کسانی که مسلمان می شوند گاهی تعصبشان بیشتر از دیگر مسلمانان است. شما سوزاندان علائم و آدمک‌ها را پایان دهید آنگاه با چشم خودتان ببینید و عضلات خود را پیچ دهید و بگویید : این یک اخطار است؛ و این وضعیت را بیش از این تحمل نخواهیم کرد؛ آنگاه زمانی فرا خواهد رسید که شما خواهید توانست بر دشمنتان پیروز شوید».

از هيرسی سؤال شد: «آیا برای نابود کردن آنها باید از قدرت نظامی استفاده شود؟» وی پاسخ داد: «با هر وسیله ممکن باید با آنها مبارزه کرد زیرا اگر شما این کار را نکنید مجبور خواهید بود با احتمال نابود شدن زندگی کنید».


کد مطلب: 505

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/505/اسلام-بايد-زور-نابود-كرد

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir