مجموعه نوشته هاي عاشورايي آيت الله صافي گلپايگاني منتشر شد

خبرگزاری رسانيوز , 9 بهمن 1387 ساعت 10:00

مجموعه نوشته هاي عاشورايي آيت الله صافي گلپايگاني با نام «با عاشوراييان» منتشر شد.


به گزارش خیمه، «با عاشوراييان» مجموعه نوشته‌هاي آيت‌الله لطف‌الله صافي گلپايگاني، از مراجع تقليد است که در چهار فصل «دل‌نوشته‌هاي عاشورايي»، «پيام‌هاي عاشورايي»، «رسالت عاشورايي ما» و «عاشورا در عاشورا» تهيه و تنظيم شده است.

«با عاشوراييان» با نثري شيوا و روان از عاشورا، پيام آن و رسالت‌هاي عاشورايي امروز ما سخن مي‌گويد.

در بخشي از فصل پيام‌هاي عاشورايي با عنوان «عبرت از سپاه سياه» آمده است: «آن سي هزار يا بيشتر لشکر خون آشام، اگرچه همه اصحاب را به شهادت رساندند، اما از رخنه در قدرت روحي آنها ناتوان ماندند؛ اين مواضع براي بشر عبرت است. بايد در طول قرون و اعصار بگويند و بنويسند، در مدرسه ها و مکتب ها اين ايستگاه هاي درخشان را بياموزند و درس بدهند تا بشر، خود و گوهر پاکش را بشناسد و خود را به جيفه دنيا نفروشد.»

در بخش عاشورا در عاشورا، پيام آيت الله صافي گلپايگاني درباره عمليات هاي تروريستي عاشوراي 1415 هجري قمري در حرم امام رضا(ع) و کشتار زائران حرم حسيني(ع) در عاشوراي 1425 هجري قمري آورده شده است.

«با عاشوراييان» مجموعه نوشته‌هاي عاشورايي آيت‌الله صافي گلپايگاني، به کوشش احمد کريمي و محمدصادق منتظري براي نخستين بار در سال جاري از سوي مرکز تنظيم و نشر آثار حضرت آيت‌الله صافي گلپايگاني در 95 صفحه و با شمارگان 10 هزار نسخه منتشر شده و در اختيار علاقه‌مندان قرار گرفته است.


کد مطلب: 5130

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/5130/مجموعه-نوشته-هاي-عاشورايي-آيت-الله-صافي-گلپايگاني-منتشر

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir