برگزیدگان جشنواره "هنر آسمانی" معرفي شدند

12 بهمن 1387 ساعت 10:45

برگزیدگان دومین جشنواره «هنر آسمانی» ویژه فضلا و طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور معرفي شدند.


به گزارش خيمه، این جشنواره که با هدف "گسترش فرهنگ اسلامی با آثار ‌روزآمد هنری" و "دستیابی به هنر دینی از طریق تربیت نیروی انسانی کارآمد"، برگزار شده بود، برگزيدگان خود را در رشته‌هاي های ادبیات، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی و پژوهشی و بخش ویژه سی‌امین سالگرد انقلاب اسلامی معرفي کرد.

در بخش هنرهاي تجسمي، در رشته گرافيک، سيد مهدي حسيني ، سيد محمد هادي قادري و محمد جواد شعباني، در رشته نقاشي، سيد علي موسوي قافله باشي، نعيمه السادات روح الامين و زهرا شرافتي و در رشته تصويرسازي، سيد حسين ذاكر زاده، عباس الياسي و طيبه امين به عنوان نفرات اول تا سوم معرفي شدند.

در رشته كاريكاتور، عبدالله حمزه، علي پورطالبي و فتح‌الله فرخ‌وند، در رشته عكس، مهدي رضائي‌مهر، يحيي نطنزي و سيد كريم قاسم‌زاده و در رشته خطاطي،‌ عليرضا نوربخش، عبدالله عبدالله زاده و محمد تقي اسدي شيخ احمدلو رتبه اي اول تا سوم را از آن خود كردند.

همچنين در اين بخش، در رشته نگارگري، مسلم زارع و آمنه رسولي به ترتيب به عنوان نفرات اول و سوم انتخاب شدند و هيأت داوران هيچ اثري را به‌عنوان اثر دوم معرفي نکرد.

در بخش هنرهاي نمايشي، در رشته فيلمنامه‌نويسي، سيد عباس صحفي، بلال الفت، سجاد صالحي، نفرات اول تا سوم شدند و در رشته نمايشنامه‌نويسي نيز غلامرضا يوسف زاده ، فاطمه باباعلي و روح الله ذوالفقاري رتبه‌هاي اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

علي اكبر بهاري تهراني، حامد ابوالحسني و حسين سليماني نيز در رشته پژوهش اول تا سوم شدند.

در بخش ادبيات جشنواره هنر آسماني، سيد محمدجواد شرافت، مهدي صفي ياري و سارا حيدري به عنوان نفرات اول تا سوم رشته شعر كلاسيك، يحيي علوي فرد، سعيد عسگري و عليرضا روحاني به عنوان رتبه‌هاي اول تا سوم رشته شعر كودك و نوجوان و اميد مهدي نژاد، سيد علي حسيني ايمني و محمد مجتبي احمدي به عنوان نفرات اول تا سوم در رشته ادبيات طنز برگزيده شدند.

هيات داوران جشنواره همچنين زهرا صادق‌زاده، ابراهيم اكبري ديدگاه و حميد نوري را به عنوان رتبه‌هاي اول تا سوم در رشته شعر آزاد معرفي كرد، خديجه پناهي، سيد مهدي موسويان و محمدكاظم بدرالدين، برگزيدگان رشته نثر ادبي شدند و در رشته داستان نيز محسن رباني و مجيد ملامحمدي موفق به كسب رتبه‌هاي اول و دوم شدند و سيد كريم قاسم زاده و حسين حيدر بيگي به طور مشترك رتبه سوم را به دست آوردند.

هيأت داوران، در هر يک از رشته‌ها نيز برگزيدگان خود در بخش ويژه انقلاب اسلامي را نيز معرفي کرد.

براساس آراي هيأت داوران، سيد مهدي موسوي و احمد شاكري، در رشته شعر و داستان، احسان پورنعمان و اصغر شريفي، در رشته خوشنويسي، هادي طاهري در رشته عكس، سيد محمد ميركمالي در رشته نقاشي، هاجر عباسي حسين آبادي، در رشته طراحي و علي برزي در رشته فيلمنامه‌نويسي به عنوان نفرات برگزيده انتخاب شدند.

مراسم اختتاميه دومين جشنواره هنر آسماني که به كوشش حوزه هنري، مركز پژوهش‌هاي اسلامي سازمان صدا و سيما، دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم و مركزمديريت حوزه علميه قم، برگزار شده بود، به كار خود پايان داد.


کد مطلب: 5178

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/5178/برگزیدگان-جشنواره-هنر-آسمانی-معرفي-شدند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir