دشمنان با نفوذ به هیئات به دنبال جدایی جوانان از ائمه هستند

26 آبان 1386 ساعت 19:20

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساوجبلاغ گفت: دشمنان با نفوذ به هیئات با وارد کردن خرافات و بدعت ها به دنبال جدایی جوانان ما از ائمه هستند.


به گزارش خیمه، رییس اداره تبلیغات اسلامی ساوجبلاغ در  نشست مسئولين هيئات مذهبي این شهرستان با اشاره به سياست هاي سازمان تبليغات اسلامي و منشور هيئات مذهبي ،وظايف مسئولين هيئات مذهبي را برشمرد و گفت:همه ما در قبال وقت اعضاء هيئت و شركت كننده گان در مراسم ، در قبال مسئوليتمان ، در قبال برنامه ريزي مراسم هيئت و ... بايد پاسخگو باشيم . 

حجت الاسلام سيد عباس مسعودي افزود: اگر توان اين كار را نداريم بايد جاي خودمان را به ديگري بدهيم .

وی با بیان اینکه اگر هوشيار عمل نكنيم دشمنان از همين فرصت به نفع خود بهره خواهند گرفت خاطر نشان کرد: در صورت غفلت ما دشمنان از امکانی كه ما فراهم كرده ايم استفاده خواهند كرد و با وارد كردن خرافات و بدعت ، بنيه اعتقادي  جوانان ما را تضعيف خواهند نمود.
 
رییس اداره تبلیغات اسلامی ساوجبلاغ  خاطر نشان کرد: دشمنان با جلوه دادن علامات ،شمايل منتسب به ائمه ، آلات موسيقي نامتعارف و ... ما را از شعور و معرفت نسبت به اهل بيت (ع) دور و به شور و احساس تشويق می کنند و در نهایت به جدائي از آن بزرگواران سوق خواهند داد.

بنابر گزارش روابط عمومی سازمان تبليغات اسلامي استان تهران، مسعودی در پایان تصریح کرد: وظيفه ما بسيار سنگين است، پس بايد در كنار هم و با هم در خدمت اهل بيت عليهم السلام باشيم .


کد مطلب: 53

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/53/دشمنان-نفوذ-هیئات-دنبال-جدایی-جوانان-ائمه-هستند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir