تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ ساعت ۱۵:۱۳
۰
کد مطلب : ۵۵۰۷

«چراغ روشن، چراغ خاموش» اربعین از شبكه تهران پخش می‌شود

«چراغ روشن، چراغ خاموش» اربعین از شبكه تهران پخش می‌شود
به گزارش خيمه، تله‌فيلم «چراغ روشن، چراغ خاموش» توسط بابك كايدان در ژانر پليسي ـ اجتماعي نگاشته شده است و داستان آن به روايت بخشي از زندگي چند مرد جوان مي‌پردازد كه هركدام از آنها به نحوي با وقايع داستان پيوند مي‌خورند و محوريت موضوع به ايام محرم و اربعين حسيني برمي‌گردد.

اين فيلم روايت دو جوان است كه به منظور انتقام گيري از شخصي تصميم مي گيرد منزل وي را مورد سرقت قرار دهند كه طي آن اتفاقاتي به وقوع مي‌پيوندد.

موضوع محوري فيلمنامه در حقيقت بيان‌كننده تأثير ايمان و اعتقاد و خصوصا تأثير ايام سوگواري اباعبدالله(ع) در تحول جوانان است و همين تأثيرات است كه باعث مي‌شود شخصيت‌هاي جوان داستان با انگيزه‌هاي متفاوت به گونه‌اي جالب و تصادفي سرانجام به نقاط مشتركي برسند و دچار تحولاتي گردند.

«چراغ روشن ،چراغ خاموش» به تهيه كنندگي سعيد منتظرالمهدي در 90 دقيقه ساخته شده و «حامد رضي» تدوين آن را انجام داده و محمدمهدی گورنگی نيز سازنده موسیقی متن است.

سياوش طهمورث، كيهان ملكي، رامتين خداپناهي، مهدي اميني‌خواه و محمود مقامي. كاظم افرندنيا، كيهان ملكي، ، فريده دريامج، فرحناز منافي‌ظاهر، اليكا عبدالرزاقي و پروين ملكي از بازيگران اصلي اين فيلم هستند.

اسامی ديگر عوامل این پروژه به شرح ذیل است:
رضا نظری‌نیا، صدابردار، هوشنگ غفوری، مدیر تصویربرداری، اشکان عسگری، طراح گریم، سیدحسین عالی‌نژاد، طراح صحنه و لباس، بهارک فرامرزی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، سعید علیجانی مدیر تولید.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما