یک نماینده مجلس:

هنرمند واقعي كسي است كه از فضل ائمه(ع) استفاده نمايد

30 آبان 1386 ساعت 8:16

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: هر حركت هنري كه در راستاي اهل بيت نباشد منحرف است و هنرمند واقعي كسي است كه از فضل ائمه(ع) استفاده نمايد.


نماينده شهرستان‌هاي بويراحمد و دنا در مجلس شوراي اسلامي گفت: ابتكار برگزاري جشنواره‌ي رضوي اقدام خوب و پسنديده‌اي بوده كه در راستاي معرفي اهل بيت مي‌باشد.

ستارهدايت‌خواه كه در اختتاميه دومين جشنواره‌ي خاطره‌نويسي امام رضا(ع) سخن مي‌گفت، اظهار داشت: هر حركت هنري كه در راستاي اهل بيت نباشد منحرف است و هنرمند واقعي كسي است كه از فضل ائمه(ع) استفاده نمايد.

وي ادامه داد: مظلوميت امام رضا(ع) همين بس كه امروز اين جشنواره به دليل استقبال مردم و مديران در چنين حال غريبي برگزار مي‌شود.

وي اضافه كرد: چرا در مركز استاني كه تفكر شيعه حاكم فرماست از جشنواره‌هاي مذهبي استقبال نمي‌شود كه بايد آن را ريشه‌يابي نمود.

عضو كميسيون فرهنگي مجلس گفت: در بسياري از جشنواره‌ها مانند جشنواره‌ي فجر هنرمندان از يك ماه قبل آثار خود را ارائه مي‌دهند و سينه‌زني مي‌كنند اما متاسفانه در جشنواره‌ي امام رضا (ع) كه بين‌المللي بوده است تعداد كمي از اين هنرمندان حضور داشته‌اند.

بنابرگزارش ایسنا، وي در پايان گفت: چنين سكوت و مظلوميتي كه امروز در اين جشنواره‌ مشاهده مي‌شود در شأن ايران اسلامي نيست


کد مطلب: 56

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/56/هنرمند-واقعي-كسي-فضل-ائمه-ع-استفاده-نمايد

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir