تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۸۷ ساعت ۱۲:۵۳
۰
کد مطلب : ۵۶۵۶

تجلیل از خادمان فرهنگ عاشورایی شاهین شهر

تجلیل از خادمان فرهنگ عاشورایی شاهین شهر
به گزارش خیمه، سرپرست معاونت فرهنگی و تبليغ اداره كل تبليغات اسلامی استان اصفهان در مراسم تجلیل از خادمان فرهنگ عاشورايی (اعضای شورای هيات های مذهبی)، بر ضرورت اجرای فعاليت‌های با كيفيت مطلوب توسط شورای هيات های مذهبی و اولويت قرار دادن فعاليت‌های آموزشی بر ديگر اقدامات تأكيد كرد.

سیاوش رمضانزاده با كم‌نظير دانستن جايگاه شورای هيات های مذهبی، خواستار محتوا محوری و برنامه‌ريزی فرهنگی اعضای شورای هيات ها برای نيازسنجی درباره اعزام روحانی به مجالس مذهبی شد.

وی همچنين خواستار آسيب‌شناسی جامع مناسبت‌های مذهبی و ارائه به ستاد ساماندهی شهرستان و پيگيری موارد با همكاری ستاد استانی و اعضای مربوطه جهت نيل به كاهش آسيب‌ها و تقويت كيفی مراسم شد.

همچنين در ادامه اين نشست حجت‌الاسلام و المسلمين اسلامی، رئيس اداره تبليغات اسلامی شهرستان شاهين‌شهر گزارشی از برنامه‌های اجرا شده و در دست اقدام اين اداره در رابطه با هيات های مذهبی و كانون مداحان ارائه كرد.

در اين مراسم جمعی از مسئولان شاهين‌شهر نيز بر تقويت شورای هيات های مذهبی و كانون مداحان شهرستان تأكيد كردند و در پايان هدايا و لوح‌های سپاس به اعضای شورای هيات ها اهداء شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما