برگزاری جشن عید قربان در کنیا

سايت خبری قرآنی , 26 آذر 1386 ساعت 16:42

مراسم باشكوه جشن عيد سعيد قربان به همت رايزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ايران در كنيا با حضور شهروندان مسلمان اين كشور برگزار‌می‌شود.


به گزارش خیمه، رايزن فرهنگی جمهوری اسلامی ايران در كنيا گفت: اين مراسم، يك روز پيش از عيد(پنج‌شنبه 29 آذرماه) در مساجد بخش‌های مختلف كنيا آغاز‌خواهد‌شد و چندروز نيز به‌طول خواهد انجاميد.

باقری با اشاره به برنامه‌های جشن ‌و‌ سرور منطقه «كيسومو» در غرب كنيا افزود: اين مراسم با حضور مبلغان و ساكنان مسلمان اين منطقه از روز جمعه 30 آذرماه جاری و هم‌زمان با عيد قربان آغاز‌می‌شود و به مدت سه‌روز ادامه‌خواهد‌داشت.

رايزن فرهنگی جمهوری اسلامی ايران در كنيا، مداوای رايگان بيماران را از ديگر ويژه‌برنامه‌های عيد قربان در اين كشور دانست و تصريح‌كرد: اين برنامه در منطقه «گيل‌گيل» استان «ريف والی» با ارائه خدمات رايگان به بيماران اين منطقه با همكاری كلينيك هلال احمر جمهوری اسلامی ايران اجرا خواهد‌شد.

باقری در پايان گفت: چاپ مقاله‌های ويژه ايام حج با موضوع عيد قربان و حج ابراهيمی، اقامه نماز عيد قربان و ديدار با يتيم‌خانه‌ها و زندان‌های نايروبی از ديگر ويژه‌برنامه‌های مسئولان رايزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ايران در طول اين ايام محسوب‌می‌شود.


کد مطلب: 573

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/573/برگزاری-جشن-عید-قربان-کنیا

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir