تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۷ ساعت ۱۰:۵۲
۰
کد مطلب : ۶۰۱۰

مسئول جديد نمايندگی بعثه مقام معظم رهبری در عتبات عاليات منصوب شد

مسئول جديد نمايندگی بعثه مقام معظم رهبری در عتبات عاليات منصوب شد
به گزارش خیمه، اين انتصاب به پيشنهاد معاونت امور روحانيون بعثه مقام معظم رهبری و نظر به مراتب تعهد و حسن سوابق حجت‌الاسلام و المسلمين حسينی‌شريف صورت گرفت.

آيت‌الله محمد محمدی‌ری‌شهری، نماينده ولی‌فقيه و سرپرست حجاج ايرانی، در حكم انتصاب مسئول دفتر نمايندگی بعثه مقام معظم رهبری در عتبات عاليات آورده است که با توجه به اهميت و حساسيت مأموريت محوله، انتظار می‌رود در چارچوب سياست‌های مصوب و ضمن هماهنگی مستمر با اينجانب، برنامه‌ريزی و سازماندهی لازم را برای اعتلای فعاليت‌های فرهنگی، تبليغی در عتبات عاليات به‌ويژه در مناسبت‌های خاص زيارتی به عمل آوريد.

پاسخ‌گويی مناسب به نيازهای ارشادی ـ مذهبی زائران عزيز و بهره‌گيری مطلوب از فرصت‌های مغتنم اين سفر الهی در راستای تحول معنوی آنان در حكم انتصاب حجت‌الاسلام حسينی‌شريف به عنوان مهم‌ترين وظيفه دفتر نمايندگی تعيين و مورد تأكيد قرار گرفته است.

در اين حكم همچنين سركشی و بازديد از مراكز اسكان زائران و تشكيل جلسات هماهنگی به منظور آگاهی از روند امور اجرايی و نظارت بر فعاليت روحانيون محترم كاروان‌ها با همكاری مسئولان ذی‌ربط و بهره‌گيری از رابطان اعزامی از ديگر وظايف دفتر مقرر شده است.

آيت‌الله ری‌شهری همكاری تمام مسئولان و دست‌اندركاران دفتر نمايندگی سازمان حج و زيارت و شركت شمسا و نيز ستادهای نجف و كربلا و بخش‌های مختلف بعثه مقام معظم رهبری با حجت‌الاسلام حسينی‌شريف را امری بديهی دانست و مورد تأكيد قرار داد.

نماينده ولی فقيه و سرپرست حجاج ايرانی همچنين از زحمات حجت‌الاسلام و المسلمين شعبانعلی رحمانی‌الفت مسئول پيشين دفتر نمايندگی بعثه مقام معظم رهبری در عتبات عاليات قدردانی كرد.

 حجت‌الاسلام حسينی‌شريف از استادان باسابقه حوزه و دانشگاه است و سال‌ها هدايت امور بعثه مقام معظم رهبری در عربستان سعودی را برعهده داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما