اطلاعيه‏ دادگستري فارس بعد از اعدام بمبگذاران

خبرگزاری ايسنا , 22 فروردين 1388 ساعت 10:53

دادگستري کل استان فارس بعد از اعدام بمبگذاران اطلاعيه‏اي صادر کرده است.


به گزارش خیمه، در اطلاعيه دادگستري استان فارس خطاب به امت حزب الله و شهيد پرور شيراز آمده است: «اين واقعه جنايتکارانه که با حمايت و هدايت آمريکا و ايادي خبيث ضدانقلاب به وقوع پيوست، منجر به شهادت 14 نفر از جمله پاره پاره شدن چند طفل معصوم و مجروح شدن بيش از 200 نفر از جوانان و عزاداران حسيني شد.

چهره منفور تروريسم بين‏المللي و حاميان دروغ حقوق بشر براي ملت شريف شيراز و ايران اسلامي و نيز مردم آزاد انديش جهان پوشيده نيست.

مردم سرافزار ايران که در برهه‏هاي مختلف تاريخ ، شهدا و جانبازان زيادي را تقديم آرمان‏هاي اسلامي و بشري کردند قربانيان اصلي تروريسم بين‏المللي مورد حمايت استکبار جهاني به شمار مي‏رورند و همواره ثابت کردند اين قبيل وقايع کوچک‏ترين تأثيري در اراده مستحکم آنان در دفاع از نظام مقدس جمهوري اسلامي و آرمان‏هاي اسلامي آنان نخواهد داشت.

اينک به اطلاع هموطنان گرامي، خانواده‏هاي داغدار و رهروان اين عروج يافتگان کربلايي مي‏رساند پس از اقدامات گسترده اطلاعاتي و دستگيري متهمان و تحقيقات مکفي، متهمان پرونده به اعمال جنايتکارانه خود اعتراف کردند و پس از طي تشريفات قانوني از جمله رسيدگي در دادسرا و صدور حکم دادگاه بدوي نهايتا دادگاه تجديد نظر حکم اعدام سه نفر از عوامل اصلي را تأييد کرد، که در روز جمعه مورخ 21 فروردين ماه 88 با حضور اولياي دم و جمعي از امت حزب الله اجرا شد.

در پايان ضمن عرض تسليت مجدد به بازماندگان اين فاجعه و ملت شريف ايران و آرزوي سلامتي براي جانبازان اين واقعه افکار عمومي مردم آزاده و آزاد انديش جهان را به پيگيري عوامل خارجي و تحت حمايت بيگانگان در خصوص اين جنايت فرامي‏خواند.

بديهي است پيگيري مطالبات مردم ايران در خصوص اين اقدام و وقايع تروريستي مشابه در مراجع و سازمان‌هاي بين المللي خواسته به حقي است که در دستور کار مسوولان نظام مقدس جمهوري اسلامي قرار دارد.»


کد مطلب: 6166

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/6166/اطلاعيه-دادگستري-فارس-بعد-اعدام-بمبگذاران

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir