نگاه جدید در سازمان تبلیغات
تاکید بر افزایش سرمایهگذاری بر ساخت فیلم دینی
1 ارديبهشت 1388 ساعت 14:10
مديركل دفتر برنامهريزي آموزش عالي سازمان تبليغات اسلامی از رويكرد صرفهجويي در هزينه همايشهای سازمان برای توليد فيلم خبر داد.
به گزارش خیمه، مديركل دفتر برنامهريزي آموزش عالي سازمان تبليغات اسلامی گفت:« از رويكردهاي سازمان تبليغات، صرفهجويي در هزينه همايشها و صرف آن در توليد فيلم است.»
داود ميرزايي مقدم با اشاره به تهیه فیلم «آخرین منجی» گفت که 12 موضوع بنيادين درباره كاركردهاي اعتقادي، اجتماعي و مهدويت را براي ساختن فيلم در نظر گرفته شده است كه اولين توليد از این مجموعه، مستند داستاني آخرين منجي است كه خردادماه از شبكه يك سيما پخش خواهد شد.
براي ساختن اين فيلم با رهبران و بزرگان ادیات يهوديت، مسيحيت، زرتشتي و بودايي درباره نگاه آنها به آخرين منجي گفتوگو شده و از نظرياتشان در توليد اين مستند استفاده شده است.
میرزایی به اعتقاد همه ادیان به حضور يك موعود اشاره کرد و گفت که ما با ساخت اين فيلم به دنبال معرفي امام زمان به آنها بودهایم اما رسانهها و تلويزيون ايران براي ساخت اين نوع فيلمها با ما كمتر همكاري كردهاند و پس از 7 بار ويرايش اين فيلم به پخش آن در 12 قسمت سي دقيقهاي از شبكه يك رضايت دادند.
کد مطلب: 6309
آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/6309/تاکید-افزایش-سرمایه-گذاری-ساخت-فیلم-دینی