در ادامه فیلمبرداری «مختارنامه»

نمازظهر عاشوراي امام حسين(ع) به تصوير كشيده شد

خبرگزاری فارس , 1 ارديبهشت 1388 ساعت 14:44

صحنه نماز ظهر عاشورا باحضور عزت‌الله ضرغامی در شاهرود به تصوير كشيده مي‌شود.


با حضور ریيس سازمان صدا و سيما و هيات همراه در لوکیشن «مختارنامه» در طرود شاهرود، بخش‌هاي مربوط به آخرين نماز امام حسين(ع) در ظهر عاشورا  فيلمبرداري شد.

كسي كه به عنوان شمايل امام حسين(ع) در اين مجموعه حضور دارد، «رضا ميرباقري» است كه از اهالي شاهرود است و تا به حال در هيچ كار تصويري حضور نداشته است.

گروه توليد «مختارنامه» براي به تصوير كشيدن فاز نهايي اين سريال كه به وقايع كربلا اختصاص دارد، از هفتم فروردين ماه در شاهرود به سر مي‌برند و در حال حاضر مشغول فيلم‌برداري صحنه‌هاي مربوط به كربلا و نهر علقمه در بيابان‌هاي طرود هستند كه در 100 كيلومتري شاهرود قرار دارد.

در اين قسمت از كار كه بخش پاياني فيلمبرداري هم محسوب مي شود،‌ «كاوه فتوحي» در اولين تجربه بازي خود، در نقش جواني حضرت ابوالفضل(ع) مقابل دوربين رفته و محمد فيلي در نقش «شمر» و انوش معزي در نقش «حرمله» بازي مي‌كنند.

سريال «مختارنامه» قيام مختار ابوعبيد ثقفي ملقب به ابواسحاق را به تصوير مي‌كشد که در آن بازيگراني چون فريبرز عرب‌نيا، رضا كيانيان، محمد صادقي، ژاله علو، محمدرضا شريفي‌نيا، مهدي فخيم‌زاده، انوشيروان ارجمند، داوود رشيدي، امين زندگاني، گوهر خيرانديش، پروين سليماني، صدرالدين حجازي، بهرام شاه محمدلو، رضا رويگري و جمعي ديگر از هنرمندان شناخته شده، مقابل دوربين رفته است.

«مختارنامه» به تهيه‌كنندگي «محمود فلاح» در مركز سيما فيلم تهيه و توليد مي‌شود.


کد مطلب: 6310

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/6310/نمازظهر-عاشوراي-امام-حسين-ع-تصوير-كشيده

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir