تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۳۲
۰
کد مطلب : ۶۳۲۹
مدير کل تبليغات اسلامي اصفهان؛

هيئات مذهبي پايگاه‌ اصلي ديانت جامعه‌اند

هيئات مذهبي پايگاه‌ اصلي ديانت جامعه‌اند
حجت‌الاسلام سيد حسين بهشتي نژاد در جمع مسئولين شوراي هيئات مذهبي و کانون مداحان استان ضمن اشاره به نقش و جايگاه هيئات مذهبي در جذب جوانان به مساجد افزود: مساجد و هيئات مذهبي پايگاه هاي اصلي ديانت جامعه و پناهگاهي براي جوانان و نوجوانان هستند و وظيفه جلوگيري از خطرات و آسيب به عرصه عزاداري و همچنين خانواده را برعهده دارند.

وي با اشاره به وظايف ستاد ساماندهي شئون فرهنگي در مناسبت‌هاي مذهبي افزود: اين ستاد در استان‌ها به جديت تشکيل شده است و سال گذشته اين ستاد در اصفهان در هشت جلسه برگزار و آسيب‌هاي عزاداري بررسي و راهکارهايي براي ارتقاء سطح کمي و کيفي برنامه هاي فرهنگي و مذهبي ارائه شد.

سيد حسين بهشتي نژاد خطاب به مسئولين شوراي هيئات مذهبي استان گفت: بايد اين شورا در شهرستان‌ها به شناسايي ظرفيت‌ها و اولويت‌ها بپردازد و از اين ظرفيت‌ها استفاده کافي و لازم انجام گيرد.

مدير کل تبليغات اسلامي استان در ادامه سخنان خود به عواطف و احساسات مذهبي مردم اشاره کرد و اظهار داشت: بايد زمينه را براي بروز عشق و احساسات مردم به اهل بيت (ع) به شکل صحيح و درست آن فراهم کرد و از تمام ظرفيت عواطف مردم استفاده شود.

وي ادامه داد: بايد امر به معروف و نهي از منکر در شوراي هيئات مذهبي و کانون مداحان نهادينه و شورايي در اين زمينه تشکيل شود.

وي در پايان سخنان خود به برنامه‌هاي دهه فاطميه اشاره کرد و افزود: بايد با برنامه‌ريزي دقيق مراسم گراميداشت ايام فاطميه با شکوه‌تر از سال‌هاي گذشته برگزار شود.
مرجع : سازمان تبلیغات
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما