پیام رهبر معظم انقلاب درباره انفجارهای اخیر

متهم اصلی دراین جنایت نیروهای آمریکایی هستند

5 ارديبهشت 1388 ساعت 15:38

رهبر انقلاب در پیام خود تاکید کردند که اين تروريسم كور و بی‌مهار دامان بنیانگذارانش را خواهد گرفت.


بسم الله الرحمن الرحيم
حادثه مصيبت بار تروريستی در عراق و شهادت مظلومانه زائران حسينی و راهيان حرم دوست، دلهايی را غمزده و عزادار كرد كه به عشق خاندان پيامبر می‌تپد و سعادت و فلاح را در پيروی از محمد و آل محمد صلی الله عليه و عليهم می‌داند.

روسياهانی كه دست به خون اين مظلومان آغشته و مرتكب اين جنايت بزرگ شده‌اند بدانند كه رضايت شياطين انس و جن را بر خشنودی اولياء الهی ترجيح داده و خود را در آتش قهر و خشم خدای عزيز و قهار افكنده‌اند، و ان جهنم لَمُحيطه بالكافرين. دستهای پليد و مغزهای شريری كه اين تروريسم كور و بی‌مهار را در عراق بنيان نهاده‌اند نيز بدانند كه آتش به دامان خود آنان خواهد گرفت و مانند برخی ديگر از كشورهای اسلامی، نيت شوم آنان بيش از همه، گلوی خودشان را خواهد فشرد.

متهم اصلی در اين جنايت و نظائر آن، نيروهای امنيتی و نظامی آمريكايند كه به بهانه مقابله با تروريسم، كشوری اسلامی را ستمگرانه اشغال كرده و دهها هزار انسان را در آن به خاك و خون كشيده و روز بروز ناامنی را در آن افزايش داده اند.

رشد علف‌های هرزه و زهرآگين تروريسم در عراق، بی‌گمان در سياهه جنايات امريكا نوشته می شود و دستگاه‌های اطلاعاتی امريكايی و اسرائيلی نخستين متهمان آنند. انتظار ما از دولت عراق آن است كه با اين جنايات به مقابله‌يی جدی برخيزد و امنيت زائران عتبات عاليات را به طور كامل تأمين كند.

كشتگان اين حادثه، شهيدان زيارت بارگاه حسينی‌اند و پاداش آنان نزد خدای عزيز و رحيم است انشاءالله، ولی دل‌های بازماندگان و دوستداران، مالامال از غم است. اينجانب به همه ی داغداران اين حادثه بويژه خانواده ها و بازماندگان عرض تسليت می‌كنم و شفای مجروحان را از خداوند منان مسألت می‌نمايم.
سيدعلی خامنه‌ای
4/ارديبهشت/1388


کد مطلب: 6379

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/6379/متهم-اصلی-دراین-جنایت-نیروهای-آمریکایی-هستند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir