تاریخ انتشار
شنبه ۲ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۵۹
۱
۰
کد مطلب : ۶۷۹۰
سخنگوی گروه مقتدی صدر:

سخنان کلبانی نشان از حمایت عربستان از قتل علمای شیعه عراق دارد

سخنان کلبانی نشان از حمایت عربستان از قتل علمای شیعه عراق دارد
در پی موضع‌گیری‌های مکرر علما و سیاسیون شیعه جهان علیه سخنان امام جماعت مسجد الحرام،‌ جریان مقتدی صدر نیز در بیانیه‌ای از حکومت عراق خواست تا علیه الکلبانی به دلیل سخنان ضد شیعی‌اش و نیز خبرگزاری بی‌بی‌سی عربی به دلیل انتشار سخنان او به مراجع قضایی شکایت کند.

«احمد المسعودی» سخنگوی جریان صدر گفت مدارک موثقی در دست داریم که نشان از پشتیبانی مالی و نظامی عربستان و چند کشور دیگر از تروریست‌ها دارد و الکلبانی نیز با این سخنان خود بر ادامه حمایت عربستان از تروریست‌ها و کشتار شیعیان عراق صحه گذاشت.

مسعودی سخنان کلبانی را نشان‌دهنده حمایت عربستان از ترور علمای شیعه در این چند سال اخیر دانست؛‌ چرا که تروریست‌ها به گفته خود عالمان شیعی را  به خاطر کافر بودن آنها از نظر علمای سلفی به شهادت می‌رساندند.

همچنین یکی دیگر از اعضای جریان صدر و نماینده این گروه در پارلمان عراق گفت دولت باید به خاطر این حرف‌های کلبانی با عربستان برخورد شدید کند. «محمدهادی السامرائی» گفت این‌گونه سخنان به دلیل آنکه از موضع رسمی بیان می‌شود،‌ سبب تشدید اقدامات تروریستی می‌شود.

از سوی دیگر یکی از سخنرانان مشهور عراقی در سخنانی از عربستان خواست تا از کلیه شیعیان رسما عذرخواهی کند.
مرجع : شبکة‌ نهرین نت الأخباریة
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

سلام
هر روز یکی از این آقایان علیه شیعه فتوا میدهد و شیعه را تکفیر می کنند و تنها راه مقابله با این موضوع محاکمه مفتیان وهابی است که باید با مناظره علماء شیعه و وهابی را همراه داشته باشد. سایت های شیعی باید موضوع مناظره را علم کنند و بنده در یک ایمیل خدمت مراجع تقلید این موضوع را مطرح کرده بودم که پاسخ این ایمیل را از طرف دفتر تبلیغات دریافت کرده ام و بزودی در یک سایت شیعی درج خواهد شد. آیات عظام بارها آمادگی خود را برای مناظره اعلام کرده اند و محاکمه مفتیان وهابی نیز از سوی شیعیان مصر و عراق مطرح شده که نیاز به پشتیبانی رسانه ای دارد. موفق باشید.