فيلم «آشنايی با نبی رحمت(ص)» به سه زبان توليد می‌شود

سايت خبری قرآنی , 5 خرداد 1388 ساعت 14:20

هنر: فيلم «آشنايی با نبی رحمت(ص)» به سه زبان عربی، انگليسی و فرانسوی به همت مركز بين‌المللی آشنايی با رسول اكرم(ص) ساخته می‌شود.


دبيركل مركز بين‌المللی آشنايی با پيامبر گرامی اسلام(ص)، هدف از توليد اين فيلم را آشنايی غيرمسلمانان با شخصيت و فضايل اخلاقی و انسانی پيامبر(ص) و ارزش‌ رأفت و رحمت در دين اسلام عنوان کرد.

عادل اشدی فيلم «آشنايی با نبی رحمت(ص)» را دارای صبغه‌ مستند و بين‌المللی دانست كه پس از ساخت كامل آن، با حضور علما و انديشمندان اديان مختلف در چندين كشور اروپايی نمايش داده می‌شود و در پايگاه اطلاع‌رسانی mercyprophet.org نيز ارائه می‌شود و كاربران اينترنتی می‌توانند با مراجعه با اين پايگاه، اين فيلم را مشاهده كنند.

وی زبان اصلی فيلم «نبی رحمت(ص)» را عربی عنوان کرد كه ترجمه انگليسی و فرانسوی نيز به‌طور زيرنويس صورت می‌گيرد و اين فيلم در راستای تلاش مركز بين‌المللی آشنايی با پيامبر(ص) برای بهره‌گيری از فن‌آوری‌ و تكنولوژی‌های جديد در تبليغ رسالت اسلام و پيامبر گرامی اسلام(ص) توليد می‌شود.

دبيركل مركز بين‌المللی آشنايی با پيامبر گرامی اسلام(ص) بیان کرد که مسلمانان در برابر اقدامات موهن غربی‌ها در اهانت به اسلام در برخی موارد، واكنش‌های نسنجيده‌ای انجام دادند و ضوابط شرعی و منافع عمومی مسلمانان را در نظر نگرفتند.

ساخت فيلم نبی رحمت(ص) به همت مركز بين‌المللی آشنايی با رسول اكرم(ص) و با همكاری شركت ارتباطات عربستان آغاز شده است و به زودی در چندين كشور اروپايی به نمايش گذاشته می‌شود.


کد مطلب: 6876

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/6876/فيلم-آشنايی-نبی-رحمت-ص-سه-زبان-توليد-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir