تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۴۱
۰
کد مطلب : ۶۸۷۸

خرافات و انحرافات در محافل مذهبي کاشمر کاهش یافته است

خرافات و انحرافات در محافل مذهبي کاشمر کاهش یافته است
رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان كاشمر از فعالیت بيش از سيصد هيأت مذهبي فعال خبر داد كه تا كنون ۱۳۷ هيأت در اداره تبليغات اسلامي پرونده تشكيل داده و كد شناسايي دريافت كرده‌اند.

حجت‌الاسلام والسلمين سيدكاظم سالاري تعامل خوب این اداره با همكاري شوراي هيئت های مذهبي با هيئت ها خبر داد به طوري كه در ايام محرم ۹۸درصد آنها از حضور روحانيون بهره مي‌برند و بر اساس يك برنامه منظم از پنجم تا يازدهم محرم در سطح شهر به عزاداري مي‌پردازند.

وی يكي از مشكلاتي كه در ارتباط با هيئت های مذهبي وجود دارد را ایجاد اختلاف منجر به جدايي و تشكيل يك هيئت مذهبي جديد عنوان کرد كه اين مشكل بايد با توجيه و فرهنگ‌سازي حل شود و مشكل بعدی هیئت‌هایی هستند كه هنوز براي دريافت كد شناسايي اقدام نكرده‌اند.

رئيس اداره تبليغات اسلامي كاشمر با بیان اینکه در راستاي ريشه‌كن كردن خرافات در مجالس و محافل، تلاش‌هاي زيادي در سطح شهرستان كاشمر انجام شده است، كه از آن جمله مي توان به برگزاري گردهمايي مسئولان هیئت‌های مذهبي با سخنراني هاي توجيهي امام جمعه شهرستان و نيز برگزاري دوره هاي آموزش تخصصي ويژه مداحان اشاره كرد، نتيجه اين تلاش ها را، کاهش خرافات در شهرستان کاشمر عنوان کرد.

کاشمر از شهرهای جنوب‌غربی استان خراسان رضوی ایران است و در ۲۴۰ کیلومتری شهر مشهد قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما