پخش برنامه «معرفی حضرت محمد(ص)» به ۷ زبان در عربستان

خبرگزاری مهر , 10 خرداد 1388 ساعت 10:20

مرکز جهانی معرفی حضرت محمد(ص) عربستان، ۵ کلیپ تلویزیونی درباره ویژگی‌های اخلاقی و خصوصیات رفتاری پیامبر اکرم تولید کرده است که آن را در شبکه‌های مختلف به 7 زبان پخش می‌کند.


 ۲۳شبکه تلویزیونی این ۵ کلیپ سینمایی که مرکز جهان معرفی حضرت محمد(ص) تولید کرده، به ۷ زبان انگلیسی، ترکی، اردنی، چینی، فرانسوی، دانمارکی و آلمانی از ۲۳ شبکه پخش می کند.

دبیرکل مرکز جهانی معرفی حضرت محمد(ص) بیان کرد که این کلیپها اخیرا در ریاض تهیه و تولید شده‌اند که طی آن اخلاق و ویژگیهای حضرت محمد(ص)، رفتار با کودکان، نیکی به والدین، برخورد با حیوانات، صبر و بردباری بر آزار دیگران را مورد توجه قرار می‌دهند.

عادل شدی از تلاش برای به تصویر کشیدن دقیق و مستقیم ویژگی‌ها و خصوصیات رفتاری و اخلاقی حضرت محمد(ص) در این کلیپ‌ها خبر داد.

وی با اشاره به اینکه قرار است این کلیپ‌ها به ۱۵ زبان دیگر نیز ترجمه شوند و همچنین کلیپ‌های جدید دیگری نیز تولید شوند و درصدد هستیم آن را به مراکز و شوراهای اسلامی در خارج ارسال کنیم، هدف از این کار را  حمایت و تولید برنامه ها و فعالیتهای مناسب به منظور یاری حضرت محمد(ص) و دفاع از ایشان عنوان کرد.

در پی برگزاری اجلاس سران در داکار پایتخت سنگال، بر تأسیس مرکز جهانی معرفی حضرت محمد (ص) تأکید شد؛ این مرکز با اهدافی چون معرفی حضرت محمد به غیر مسلمانان، تصحیح مفاهیم نادرست درباره حضرت محمد(ص)، ارائه سنت و سیره و خلق و خوی حضرت محمد در رفع مشکلات انسانی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دفتر اصلی این مرکز در ریاض است که دفاتر دیگری در کشورهای مختلف دارد؛ اعضای این مرکز ۷ نفر هستند که به مدت ۳ سال عضو خواهند بود.


کد مطلب: 6925

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/6925/پخش-برنامه-معرفی-حضرت-محمد-ص-۷-زبان-عربستان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir