تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۱۷
۰
کد مطلب : ۶۹۳۲

پايگاه اطلاع‌رسانی كتاب قم راه‌اندازی شد

پايگاه اطلاع‌رسانی كتاب قم راه‌اندازی شد
 از بخش‌های اصلی پايگاه اطلاع‌رسانی كتاب دين می‌توان به خانه ناشران قم، بيوگرافی ناشران قم، خانه نويسندگان، خانه مترجمان، آثار ويراستاران و مصححين، دسته‌بندی موضوعی كتب، مقالات فرهنگی و كتابخانه‌های شيعی اشاره كرد.

اين پايگاه به همت شركت تعاونی ناشران استان قم، به عنوان ويترين بزرگی از معرفی جديدترين كتاب‌ها از طريق اينترنت در اختيار خوانندگان و مخاطبان قرار گرفته است.

ترويج و تحكيم مشاركت، همكاری و تعاون عمومی، تأمين نيازهای مشترك اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حوزه نشر و كمك به تحقق عدالت اجتماعی، بالا بردن كيفيت و كميت دينی، اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی حوزه نشر از اهداف راه‌اندازی اين پايگاه است.

از مهم‌ترين فعاليت‌های اين پايگاه می‌توان به دسترسی آسان مولفان، محققان، دانشجويان و تمامی اقشاردر هر نقطه‌ای از دنيا به بيش از ده‌ها هزار كتاب منتشر شده در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، با سه زبان فارسی، انگليسی و عربی اشاره كرد.

پوشش خبری كامل، دسترسی به راهنمای ناشران، آثار نويسندگان، چاپخانه‌ها و تمامی عوامل مربوط به حوزه نشر و كتاب، جمع‌آوری و تدوين صدها مقاله در اين حوزه، تدوين تقويم جامع اسلامی و ملی با ذكر مناسبت‌ها و چندين فعاليت عمده ديگر از تلاش‌های هيئت تحريريه سايت كتاب قم است.

از خدمات رايگان اين پايگاه می‌توان به ارائه ترجمه متون، تهيه تصوير و خلاصه‌نويسی از كتاب دينی اشاره كرد.

برای دیدن این پایگاه اینجا کلیک کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما