تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۱۴
۰
کد مطلب : ۶۹۳۵

آیت‌الله مکارم شیرازی حادثه تروریستی زاهدان را محکوم کرد

آیت‌الله مکارم شیرازی حادثه تروریستی زاهدان را محکوم کرد
در بیانیه این مرجع تقلید درباره حادثه تروریستی زاهدان آمده است:
«بار دیگر دست جنایتکاران جهانی از آستین وهابیت تکفری در آمد و این وحشیان آدم نما در خانه خدا و خانه امیر مومنان علی ابن ابیطالب(ع) آن هم در حال نماز بمب گزاری کرده، گروه کثیری را شهید و گروه دیگری را مجروح ساختند به گمان اینکه این جنایت می تواند در اراده ملت عزیز ما رخنه ای ایجاد کند یا در میان شیعه و سنی اختلاف بیفکند.

ما ضمن محکوم کردن شدید این جنایت بزرگ بر مسئولان دولتی لازم می‌دانیم درس عبرتی به این جانیان رسوا که زشت ترین وناجوانمردانه‌ترین راه را برای رسیدن به مقاصد شیطانی خود انتخاب کرده‌اند و در تمام دنیا منفورند، بدهند و محکم در برابر آنها بایستند تا از تکرار این حوادث دردناک جلوگیری شود و مجرمان و تمام ایادی آنها را در هر لباس و مقامی هستند تسلیم دستگاه عدالت کنند.

در ضمن علما و فضلا باید افراد عوام نادانی را که بهانه به دست این جنایتکاران می‌دهند از خواب غفلت بیدار کنند و به آنها بگویند شما هم در این خون‌های بیگناهان شریک هستید و روز قیامت باید پاسخگو باشید.

از خداوند متعال علو درجات برای آن شهیدان بزرگوار و صبر و اجر فراوان برای بازماندگان آنها و شفای عاجل برای مجروحان حادثه مسئلت داریم.»

قبلا نیز مقام معظم رهبری و آیات عظام صافی گلپایگانی و صانعی نیز این عملیات تروریستی را محکوم کرده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما