اجرای طرح «يك ميليون قرآن برای يك ميليون مسلمان» در كويت

ایکنا , 11 خرداد 1388 ساعت 14:56

جهان-خیمه: انجمن «احياء التراث الإسلامی» كويت با نظارت مركز دينی «الهداية» اين كشور، طرحی با هدف توزيع يك ميليون نسخه قرآن كريم در ميان مسلمانان فقير و نيازمند جهان اسلام اجرا می‌كند.


«فهاد مسير الظفيری» رئيس مركز آگاهی‌بخشی به اقليت‌ها در كويت و ناظركل اجرای اين طرح گفت: در حال حاضر مسلمانان زيادی در جهان اسلام هستند كه به علت فقر و مشكلات مالی قادر به خريد نسخه‌ای از قرآن كريم نيستند و در روستاهای زيادی از كشورهای اسلامی حتی يك نسخه قرآن يافت نمی‌شود.

وی با اشاره به تأكيد دين مبين اسلام بر اهتمام به قرآن كريم و قرائت اين كلام الهی گفت: توزيع يك ميليون نسخه قرآن در ميان نيازمندان مسلمان با هدف رساندن رسالت اسلام به جهانيان و فراهم‌‌آوردن قرآن برای مسلمانان است.

الظفيری يادآور شد: اين طرح‌ با كمك‌های خيريه مؤسسه‌های انتشاراتی كويت و نيكوكاران اين كشور انجام می‌شود و توسط مراكز خيريه حفظ قرآن كشورهای اسلامی در ميان مسلمانان فقير و نيازمند توزيع می‌شود.

رئيس مركز آگاهی‌بخشی به اقليت‌ها در كويت در پايان گفت: انجمن «احياء التراث الإسلامی» كويت تاكنون بيش از ۱۴۰هزار نسخه قرآن چاپ كرده است كه به زودی در كشورهای فقير اسلامی و در ميان دانشجويان مراكز قرآنی اين كشورها توزيع می‌شود.


کد مطلب: 6954

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/6954/اجرای-طرح-يك-ميليون-قرآن-مسلمان-كويت

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir