صبح امروز در یک منطقه شیعه‌نشین

انفجار جان هفت شیعه را گرفت

18 خرداد 1388 ساعت 14:35

خاورمیانه - خیمه: انفجار بمبی در یکی از مناطق شیعه‌نشین بغداد هفت عراقی را به کام مرگ فرستاد؛ این بمب که امروز صبح در یک مینی بوس در ساعت‌ پر رفت و آمد پایتخت عراق منفجر شد منجر به زخمی شدن ۲۴ نفر دیگر شد.


انفجار بمبی در یکی از مناطق شیعه‌نشین بغداد هفت عراقی را به کام مرگ فرستاد.این بمب که امروز صبح در یک مینی بوس در ساعت‌ پر رفت و آمد پایتخت عراق منفجر شد منجر به زخمی شدن ۲۴ نفر دیگر نیز شد.

پلیس بغداد می‌گوید این بمب که در منطقه شیعه‌نشین ابودشیر منفجر شد، که در همسایگی مناطق سنی‌نشیني چون الدوره قرار دارد. برخی منابع این انفجار را هشداری در رابطه با درخواست عقب‌نشینی نیروهای آمریکایی از مناطق شهری قلمداد کرده‌اند.

«یک گلوله آتشی به ارتفاع پنج متر به هوا برخاست و سپس به صورت شعله‌ور به سمت زمین آمد» عمر عبدالغفار – یک شاهد عینی می‌گوید؛ او ادامه می‌دهد این منطقه در این ساعت به دلیل امتحانات پایان ترم دانشجویان خیلی شلوغ است.

اوباما پیش‌تر اعلام کرده بود سپتامبر ۲۰۱۰ پایان عملیات نظامی نیروهای آمریکایی در عراق است؛ وی همچنین دسامبر ۲۰۱۱ را زمان عقب‌نشینی کامل این نیروها از عراق اعلام کرده ‌است.


کد مطلب: 7059

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/7059/انفجار-جان-هفت-شیعه-گرفت

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir